موسوی ادعای بولتون درباره دخالت ایران در حادثه الفجیره را رد کرد

گروه سیاسی الف،   3980308119 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای بولتون درباره دخالت ایران در حادثه الفجیره را به شدت رد کرد و طرح چنین ادعای مضحکی را امر عجیبی ندانست.

موسوی ادعای بولتون درباره دخالت ایران در حادثه الفجیره را رد کرد

به گزارش الف، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در سفر به ابوظبی در خصوص دست داشتن کشورمان در حمله چندی پیش به چند کشتی در بندر الفجیره امارات، این ادعا را شدیدا رد و آن را ناشی از برنامه‌های ذهنی و سیاست‌های مخرب «تیم ضد ایرانی بی» خواند و گفت: طرح چنین ادعای مضحکی در دیدار دو نفر از اعضای آن تیم که رویکردهای ضدایرانی آنها سابقه‌ای طولانی دارد امر عجیبی نیست. 

موسوی افزود: اما آقای بولتون و سایر جنگ طلبان و آشوب طلبان باید بدانند که صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته‌های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.

گفتنی است، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز (چهارشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره حادثه در بندر «الفجیره» امارات، مدعی شد: «تقریبا مطمئنیم که این حمله از سوی ایران و با استفاده از مین‌های دریایی انجام شده است».