از صفر تا صد قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی + تصاویر محل جنایت

گروه حوادث الف،   3980308097 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران پس از قتل زن دومش با شلیک ۲ گلوله در وان حمام خانه میترا استاد خود را تسلیم ماموران کرد و پرده از انگیزه این جنایت خونین برداشت.

از صفر تا صد قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی + تصاویر محل جنایت

رکنا نوشت: صبح سه شنبه 7 خرداد ماه امسال ماجرای قتل مسلحانه یک زن در برج آرمیتا منطقه سعادت آباد به ماموران کلانتری 134 شهرک غرب مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در واحد 2701 واحد طبقه هفتم برج متیرا حاضر شدند.

 بررسی های ابتدایی ماموران کلانتری نشان از آن داشت که میترا استاد زن دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران با 2 گلوله تفنگ به قتل رسیده است، همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت برای تحقیقات تکمیلی در صحنه جرم حضور پیدا کنند.

تیم جنایی در تجسس های ابتدایی پی بردند که محمد علی نجفی شهردار سابق تهران 20 روز قبل این خانه را برای زن دومش اجاره کرده و میترا استاد زمانیکه داخل وان حمام خانه اش بوده با شلیک 2 گلوله که یکی از آنها به دست چپ بین انگشت اشاره و شصت و دیگری به بالای قلب به قتل رسیده است.

با توجه به مدارک و دست نوشته ای که در صحنه قتل وجود داشت در همان تجسس های ابتدایی مشخص شد که دکتر نجفی عامل اینجنایت مسلحانه است.

ماموران در گام نخست راننده شهردار سابق تهران را هدف تحقیق قرار دادند که مشخص شد محمد علی نجفی ابتدا با راننده خود تماس گرفته و خواسته تا 2 کیف دستی وی که حاوی مدارک و اسناد شخصی اش است را به خانه همسر اولش منتقل کند و درباره این موضوع به کسی اطلاعی ندهد و در ادامه یک نامه 3 صفحه ای نیز در اختیار راننده قرار داده تا تحویل خانواده زن اولش دهد.

در ادامه مشخص شد که راننده بعد از اینکه اسناد و مدارک و نامه را خانه همسر دکتر نجفی منتقل می کند به دختر شهردار سابق تهران اعلام می کند که دکتر نجفی بسیار سراسیمه بوده و پای چپش نیز دچار خونریزی بوده که احتمال می دهد داخل خانه زن دومش مشکلی پیش آمده است.

کارآگاهان در ادامه تجسس ها پی بردند که دختر و داماد محمد علی نجفی به خانه میترا استاد رفته و با توجه به در اختیار داشتن کلید خانه وارد ساختمان شده که با جسد خونین میترا در داخل وان حمام خانه روبرو شده اند و در ادامه پسر میترا استاد که از مدرسه به خانه می آید متوجه این ماجرا شده که سعی داشته جسد مادرش را مشاهده کند که داخل خانه بین آنها درگیری کوتاهی رخ داده و در تماس با اورژانس و کلانتری 134 شهرک غرب این جنایت فاش می شود.

دختر محمد علی نجفی در گام بعدی تحت نظر ماموران کلانتری قرار گرفته و ماموران و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با حضور در خانه زن اول نجفی با کیف اسناد و مدارک شهردار تهران و دست نوشته وی که نوشته شده بود « نمی خواستم ماجرا اینطوری پایان بگیرد» در این نامه آمده است دکتر نجفی گفته که که یک سال و نیم است که تلاش کرد از میترا به صورت قانونی جدا شوم و تصمیم داشتم همه مهریه و حقوق و مزایایش را پرداخت کنم اما بخاطر مشکلاتی که پیش آمده بود در نهایت کار به اینجا کشید.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات با توجه به فراری بودن محمد علی نجفی پی بردند که شهردار سابق تهران یک خانه ویلایی در منطقه دماوند دارد و احتمال می رفت که به آنجا فرار کرده است و تیمی از ماموران کلانتری 134 و اداره 10 پلیس آگاهی تهران به شهر دماوند می روند تا در خانه ویلایی را مورد بررسی قرار دهند که در این لحظه ماموران اطلاع پیدا کردند که محمد علی نجفی در تماس با خانواده اش از آنها حلالیت طلبیده و اعلام کرده که در جلوی پلیس آگاهی تهران است و قصد دارد خود را تسلیم پلیس کند.

در این ادامه محمد علی نجفی با حضور پلیس آگاهی تهران به قتل میترا استاد، زن دومش با شلیک دو گلوله اعتراف کرد و گفت که بخاطر مشکلات خانوادگی دست به این قتل زده است.

بنا بر این گزارش، شهردار سابق تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد و پای وی نیز در صحنه تیراندازی زخمی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۲۸۲۰۸۱۲:۵۲:۰۸ ۱۳۹۸/۳/۸
الف جون کاش تو تیترت میزدی عکس ها 16+...حالم بهم خورد
ناشناس۹۲۸۲۲۹۱۲:۵۹:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۸
اي بي رحم كثيف
ناشناس۹۲۸۴۱۸۱۴:۱۱:۵۵ ۱۳۹۸/۳/۸
یعنی پنج نفر از قاتل حمایت کرده اند، این است تفکر اینها
ناشناس۹۲۸۲۳۸۱۳:۰۳:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۸
حیف است آدمی در این سطح به یکباره اینگونه سقوط کند! این اتفاق به مانند خواب است و اصلا باور پذیر نیست!!
ماکان۹۲۸۳۷۶۱۴:۰۰:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۸
باور پذیر نیست؟فکر میکنی اینجا سویسه؟نه اینجا ایرانه
ناشناس۹۲۸۲۵۲۱۳:۰۹:۵۰ ۱۳۹۸/۳/۸
چطور ابتدا اعلام شد پنج گلوله شلیک شده و حالا میگویند دو گلوله ...ضمنا داماد ایشان اگر شوهر دختر از زن اول بوده چرا کلید داشته
ناشناس۹۲۸۴۸۷۱۴:۳۳:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۸
خانم اقای نجفی در مصاحبه بعد قتل اعلام کرده خانم استاد آنها را به اسید پاشی تهدید و آقای نجفی ارتباط آنها را قطع کرده بود پس داماد و دختر آقای نجفی چطور کلید داشتند و مطابق متن شرح بالا از گزارش حادثه توانسته اند وارد منزل خانم استاد شوند
ناشناس۹۲۸۴۹۶۱۴:۳۸:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۸
گفته شده می‌خواسته مقتول را بترساند ،اگر می‌خواسته بترساند چرا شلیک به سمت قلب آنهم پنج گلوله بوده و به زمین شلیک نکرده
ناشناس۹۲۹۱۴۶۲۲:۰۳:۰۶ ۱۳۹۸/۳/۸
به گفته شهریاری مقتوله با اصابت چند گلوله به ناحیه قلب به قتل رسیده است....چطور ممکنه یک فرد آماتور بتواند چند گلوله ممتد را به قلب شلیک کند ...خود قاتل میگوید دو گلوله شلیک کردم اما ماموران میگویند پنج گلوله شلیک شده ....
بی نام۹۲۹۳۲۸۰۲:۰۲:۰۷ ۱۳۹۸/۳/۹
۵ گلوله شلیک شده سه تا به دیوار خورده دو تا به مقتول یکی دست مقتول یکی به بالای قلب در ضمن افراد سیاستمدار دوره های اموزشی کار با اسلحه را طی میکنند پس اماتور نبوده
ناشناس۹۲۸۵۱۹۱۴:۴۸:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۸
چطورپنج گلوله به دو گلوله تبدیل شده ....اگر ایشان دو گلوله شلیک کرده ...پس سه گلوله دیگر شلیک شده موضوعش چیست یا مگر میشود کارشناسان زبده آگاهی ابتدا بدون علت شلیک پنج گلوله را اعلام کنند
ناشناس۹۲۸۵۲۵۱۴:۵۱:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۸
یعنی اگر قاتل دو گلوله اعلام به شلیک برای ترس کرده پس سه گلوله دیگر بعدا شلیک شده جریانش چیست ،ضمنا دیروز اول اعلام شد جنازه مقتول در اتاق خواب بوده و حالا اعلام میشود در وان پیدا شده ...موضوع ابهام دارد
ناشناس۹۲۸۳۱۶۱۳:۴۴:۲۰ ۱۳۹۸/۳/۸
وقتی یک زن سبب بر هم زدن آرامش مردش شود و او را به استیصال برساند نتیجه اش می شود این.
رضا۹۲۸۳۱۸۱۳:۴۵:۰۲ ۱۳۹۸/۳/۸
دکتر نجفی بعد از استعفاء از شهرداری تهران , تمامی سلامت جسمی , اخلاقی و روانی ...خود را هم از دست داد.
حمید۹۲۸۴۷۱۱۴:۲۶:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۸
خدا در این روزهای با برکت لعنتت کنه کاش راه دیگری انتخا ب می کردی
ناشناس۹۲۸۴۸۵۱۴:۳۳:۲۹ ۱۳۹۸/۳/۸
این مرد پاک عقلش را داده دست شیطان
ناشناس۹۲۸۴۹۱۱۴:۳۴:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۸
اصول گرایان از این اتفاق خوشحال شدند
ناشناس۹۲۸۵۳۷۱۴:۵۵:۱۲ ۱۳۹۸/۳/۸
پناه بر خدا
ناشناس۹۲۸۵۸۵۱۵:۲۰:۲۸ ۱۳۹۸/۳/۸
این خانم با دسیسه وارد زندگی دکتر نجفی شده بود برای نابودیش آمده بود .
حامد۹۲۸۷۳۴۱۶:۲۵:۴۹ ۱۳۹۸/۳/۸
نجفی دکتر نیست پس او را دکتر ننامیم. دوران نجفی تمام شد. استاد فوق لیسانس دانشگاه شریف. وزیر اسبق. سرپرست اسبق وزارت خانه های علوم و آموزش و پروش و معاون و دستیار رئیس جمهور و ... شهرداری پایتخت. او مردم نمونه اصلاح طلبان و از نورچشمی های روحانی است. آدم بدی بود. در نهایت هم این گونه سرنوشت شومی برای خود رقم زد. انسان هم دلش می سوزد هم وقتی یاد ظلم های امثال او به جامعه و می شود ...
ناشناس۹۲۸۸۲۶۱۷:۱۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۸
زن=بلا
نجم۹۲۸۹۸۴۱۹:۳۰:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۸
آقای نجفی انسانی تحصیل کرده با اخلاق و مودب و همه چی تموم بودن که کارش به اینجا کشید.از مردم عادی هیچ انتظاری نداشته باشید.
سید۹۲۹۰۹۵۲۱:۱۲:۰۱ ۱۳۹۸/۳/۸
والله خدا براش نسازه حیوان صفت.زن بی گناه رو با 5 گلوله زده کشته. ی خدا چرا عدالت تو این مملکت نیست.باید اعدام بشه .چون پولداره میتونه راحت ادم بکشه این عدالت نیست پلیس چقدر باهاش خوب رفتار میکرد.
ناشناس۹۳۰۷۶۷۱۰:۱۰:۵۲ ۱۳۹۸/۳/۱۰
کدام زن بی گناه؟؟؟؟؟ زنی که برای پول و مقام و طی کردن پله های ترقی دست به هر کاری می زنه بی گناه شد . اتفاقا .. شاید درس عبرتی باشه برای بقیه که با ..
ناشناس۹۲۹۱۳۵۲۱:۴۶:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۸
شنود نهاد خاص جریانش چه بوده کدام نهاد بوده
ناشناس۹۲۹۲۳۰۲۳:۴۰:۱۶ ۱۳۹۸/۳/۸
ترویج بی بی بندباری و .. در سطح اجتماع و ضعف ارزشها و عدم ارضا جنسی در سطح خانواده منجر به این قتل شد
ابوالفضل۹۲۹۲۶۶۰۰:۲۳:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۹
درس عبرتی باشد برای دیگران که برای رسیدن به پول زندگی کسی رو خراب نکند
ناشناس۹۲۹۲۶۷۰۰:۲۴:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۹
چندماه دیگه آزاد شده و مسئولیتی نیز دریافت خواهد کرد. علی برکت الله
یاس۹۲۹۲۷۵۰۰:۳۰:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۹
تنش درجامعه عواقبش به وزرا هم میرسد. جامعه متاسفم واسه سقوط ارزشهایت که چه مفت و چه ترمز بریده بسمت دره در حرکتی.
ناشناس۹۲۹۲۸۱۰۰:۳۷:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۹
خیلی مردم فقیر نمی دانند وان چیه و مناطق کم آب دو لیتر آب برای حمام ندارند.
وکیل۹۲۹۳۴۳۰۲:۲۲:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۹
شنود یعنی چه؟ بابا اگر دین ندلرین حداقل به قانون اساسی پایبند باشین که تفتیش دیگران رو ممنوع کرده
خویی۹۲۹۳۵۱۰۲:۴۹:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۹
افت اخلاق در جامعه ای که قرار بود به دروازه های انسانیت و معنویت وارد شود......
ناشناس۹۳۰۵۹۲۰۲:۲۷:۳۰ ۱۳۹۸/۳/۱۰
دقت کنید: روحانی و امام جمعه کشته میشن ولی اسلحه دست مسؤولین 60_70 ساله است! کی میره اینا رو ترور کنه؟ اگر وامونده نباشند برای جامعه! خودشون اینبار آدم کشتن ولی ایمان مردم رو قبلا ذبح کردن. وقتی در جامعه ای خوبها ترور میشوند ولی بدها مسؤول باقی میمانند. فقط یک دلیل داره: انتخاب بد مردمی که به نفسانیشون بیشتر از انسانیتشون اهمیت میدن و با هوچیگری رأی میدن.
ناشناس۹۳۰۵۹۱۰۲:۲۲:۳۱ ۱۳۹۸/۳/۱۰
کسی که قتل عمد میکنه اونم با چند گلوله، نمیتونسته قبلش هم آدم درستی بوده باشه. یک انحرافی داشته کم کم به اینجا رسیده و عاقبت انتخابش همین جذب زن جوان شدن و قتل و... است! بخاطر آبروریزی که داشته باید چندبار اعدام بشه.
سحر۹۳۰۶۳۴۰۴:۴۴:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۰
اين پرونده پر از ابهامه! معلوم نيست كجاش راسته كجاش دروغ. خدا همه مون رو به راه راست هدايت كنه.
ناشناس۹۳۱۰۲۳۱۴:۰۳:۲۵ ۱۳۹۸/۳/۱۰
متاسفم وقتی طلاق زیاد شد فحشا زیاد تر میشه وقتی حرام خوری زیاد شد جرم زیاد میشه وقتی حلال وحرام ومحرم ونامحرم در مملکتی دیگه معنا نداشته باشه نتیجه میشه این
ناشناس۹۳۱۵۶۳۰۰:۵۱:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
آخیش بالاخره فهمیدم تو دانشگاه برتر درس خواندن خوشبختی نمیاره الان سوپر مارکتی محله ما خوشبخت تر از این است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین