کاتب: دولت لایحه اصلاح ساختار بودجه را به مجلس ارائه کند

گروه سیاسی الف،   3980306031

نماینده گرمسار در مجلس گفت: دولت باید هرچه سریعتر لایحه اصلاح ساختار بودجه را به مجلس ارائه کند.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه امروز یکی از اولویت‌های اصلی کشور اصلاح نظام بودجه‌ریزی است، گفت:در سال‌های گذشته حدود 90 درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری شده است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه باید اصلاح ساختار بودجه به‌گونه‌ای انجام شود که نقدینگی سرگردان در کشور به سمت تولید سوق داده شود، ادامه داد:حدود 1800 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که با برداشتن مواد پیش روی تولید در سال حمایت از تولید می‌توان در جهت سرمایه‌گذاری و اشتغال گام‌های مهمی برداشت.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه دولت باید هرچه سریعتر لوایح مربوط به اصلاح ساختار بودجه را به مجلس ارائه کند، اظهار داشت: قطعاٌ با اصلاح ساختار بودجه گام‌های اساسی در راستای توسعه اقتصادی کشور برداشته می‌شود.

نماینده گرمسار در مجلس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم دیگر کشور، سامان دادن به بازار کالا و معیشت جامعه و برخورد با متخلفان، مفسدان و اخلالگران اقتصادی است، افزود: اصلاح ساختار بودجه و برخورد با متخلفان 2 اولویت اصلی کشور است که دولت باید در این مسیر گام‌های اساسی بردارد.