بازیگر پیشکسوت: بگذارید تا زنده‌ام دوباره کار کنم

گروه فرهنگی الف،   3980305119

صدیقه کیانفر که این روزها وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و در بستر بیماری است، می‌گوید: این روزها نمی‌توانم خوشحال باشم، چون کار نمی‌کنم. تمام بیماری‌های من از بیکاری است. بگذارید تا زنده‌ام دوباره کار کنم تا برای مردمی که دوستمان دارند، یک یادگاری دیگر داشته باشم.

بازیگر پیشکسوت: بگذارید تا زنده‌ام دوباره کار کنم

به گزارش ایسنا، این بازیگر که در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است، از کم‌کاری خود در گلایه می‌کند و می‌گوید: من هنوز می‌توانم کار کنم و ذهنم آماده کار است. هنوز می‌توانم صفحات را حفظ کنم. از دوستان کارگردان می‌پرسم چرا من بی‌کارم. شما که همیشه دعوتم می‌کردید. شما که همیشه از من راضی بودید.

صدیقه کیانفر ادامه می‌دهد: من هیچ‌وقت به پول فکر نکرده‌ام. چرا می‌گذارید غصه بخورم؟ سعی کنید به یادم باشید. بگذارید تا زنده‌ام دوباره کار کنم تا برای مردمی که دوستمان دارند، یک یادگاری دیگر داشته باشم.

این بازیگر قدیمی یادآور می‌شود: این روزها نمی‌توانم خوشحال باشم چون کار نمی‌کنم. بیماری‌های من از بیکاری است؛ بی‌کار هستم و غصه می‌خورم. هیچ‌گاه برای زیاد کار کردن اعتراض نکرده‌ام و همیشه تا می‌توانستم کار می‌کردم. الان هم می‌توان کار کنم.