بودجه کاهش فقر به ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داد

گروه اقتصادی الف،   3980304225

نماینده تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس گفت: دولت برای کاهش فقر ۷ هزار میلیارد تومان اختصاص داده بود، که مجلس این مبلغ را به ۸ هزار و ۴۰۰میلیارد افزایش داد.

به گزارش مهر، فاطمه ذوالقدر شامگاه شنبه در مراسم افطاری فعالان کارگری اسلامشهر طی سخنانی گفت: دغدغه اول نمایندگان مجلس شورای اسلامی معیشت مردم، دستمزد و مزایای کارگران است، معیشت کارگران و احیای بن کارگری یکی از مطالبات ما از دولت است.

وی با اشاره به تورم موجود در کشور گفت: برای افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی و نیز افزایش ۱۰ درصدی دریافتی تلاش زیادی در مجلس شد، تا وضعیت معیشتی افرادی که درآمد زیر ۳ میلیون تومان دارند، ارتقا یابد و در حال حاضر نیز در حال پیگیری از دولت هستیم، تا بودجه لازم برای این امر تخصیص یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی یکسان سازی حقوق بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کمیسیون تلفیق مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان از درآمدهای این کمیسیون برای این امر اختصاص داده شده است.

ذوالقدر از حمایت مجلس از زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست خبر داد و گفت: دولت برای کاهش فقر ۷ هزار میلیارد تومان اختصاص داده بود، که مجلس این مبلغ را به ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داد.