چرا حاجی‌بابایی کاندید ریاست مجلس نشد؟

گروه سیاسی الف،   3980304144

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نشست اخیر این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان را تشریح کرد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به جمع بندی نشست عصر امروز این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان، گفت: همانطور که فراکسیون پیش از این اعلام کرده بود درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان با هیچ یک از فراکسیون های پارلمان ائتلاف و یا نشستی نداشت.

وی ادامه با بیان اینکه جمع بندی فراکسیون بر این بود که فراکسیون برای پست ریاست مجلس کاندیدی معرفی نکند، افزود: آقای حاجی بابایی نیز از این تصمیم فراکسیون تبعیت کرد و کاندید نشد و مقرر شد در انتخابات هیئت رئیسه اعضای فراکسیون به هر کاندیدای که خودشان خواستند رای بدهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره  انتخاب کاندید برای دبیران هیئت رئیسه مجلس از سوی این فراکسیون نیز، اظهار داشت: فراکسیون به همان سه نماینده ای که در هیئت رئیسه فعلی دارد بسنده کرد و مقرر شد تا احمدامیرآبادی فراهانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و اکبر رنجبرزاده از سوی فراکسیون برای این پست معرفی شوند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: فراکسیون در جلسه امروز به این جمع بندی رسید که برای کارپردازی هیئت رئیسه نیز تنها اسدالله عباسی را معرفی کند.