نقوی حسینی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ مانتو، شلوار و لباس تولید خیرآباد ورامین با مارک های خارجی در بازار

یوسف اسدی، گروه سیاسی الف،   3980304001 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ورامین و قرچک در مجلس با بیان اینکه واردات بی رویه پوشاک باعث شده تا تولیدات داخلی با مارک های خارجی در بازار عرضه شود، گفت: مانتو، شلوار و لباس تولید خیرآباد ورامین با مارک های خارجی فرانسه، ایتالیا و ترکیه در بازار عرضه می شود.

مانتو، شلوار و لباس تولید خیرآباد ورامین با مارک های خارجی در بازار

سید حسن نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه واردات بی رویه تولیدات داخلی را با ورشکستگی مواجه کرده، گفت: همچنین باعث بیکاری کارگران شده و مردم جز مراجعه به نمایندگان و اعتراض نمی توانند کاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه واردات بی رویه بیشتر از مبادی رسمی و گمرگ صورت می گیرد، افزود: اختلال در تولید و موانع تولید از دیگر مضرات واردات است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با طرح این سوال که وقتی کالایی در داخل با کیفیت خوب تولید می شود، چرا باید واردات بیش از اندازه صورت گیرد، افزود: این واردات باعث شده تا تولید کنندگان داخلی کالای خود را با مارک های خارجی روانه بازار کنند.

نقوی حسینی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت اخیرا اعلام کرده که اجازه واردات پوشاک و لوازم خانگی که در داخل تولید می شود را نخواهد داد که تصمیم درستی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

وی افزود: در خواست ما از مسئولین بخصوص وزیر صنعت این است که در راستای حمایت از تولیدات داخلی سیاست ها را طراحی کنند.

نماینده ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از هر تصمیمی که در راستای حمایت از تولید داخلی باشد، استقبال می کنیم.