صعود سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی مسابقات جایزه بزرگ مسکو

گروه ورزشی الف،   3980303135

علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در پایان مرحله مقدماتی مسابقات جایزه بزرگ مسکو به جدول اصلی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش مهر، دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو امروز جمعه برگزار شد. در جریان این رقابت‌ها و درگروه اول علی پاکدامن هر ۶ حریف خود را شکست داد و موفق شد به صورت مستقیم راهی جدول اصلی و ۶۴ نفره شود. محمد فتوحی هم در گروه ۱۸ با کسب پنج برد به صورت مستقیم به جدول اصلی راه یافت.

محمد رهبری دیگر شمشیرباز کشورمان است که به جدول اصلی صعود کرد. البته رهبری در مرحله مقدماتی صاحب سه برد و سه باخت شد و به همین دلیل برای صعود به جدول اصلی در مرحله ۱۲۸ نفره به مصاف نماینده‌ای از فرانسه رفت. رهبری این حریف خود را با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ شکست داد و مجوز صعود را گرفت.

در همین مرحله اما فرزاد باهر ارسباران برابر حریف خود شکست خورد. این شمشیرباز بعد از اینکه در گروه ۱۴ صاحب سه برد و سه باخت شد، در جدول ۱۲۸ نفره برابر نماینده بلژیک شکست خورد و نتوانست صعود کند.

پیش از وی نیما زاهدی هم از صعود به جدول اصلی مسابقات جایزه بزرگ مسکو بازمانده بود. زاهدی در مرحله مقدماتی با متحمل شدن ۴ باخت و کسب تنها ۲ پیروزی حذف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو است. وی در گروه چهارم با حریفانی از آژانتین، ایتالیا، کانادا، روسیه، انگلستان و ژاپن همگروه بود اما به دلیل مصدومیت از انجام رقابت با آنها امتناع کرد.

دیدارهای جدول ۶۴ نفره مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو فردا شنبه برگزار می‌شود.