نماینده مجلس: افزایش حقوق کارمندان شفاف سازی شود

گروه اقتصادی الف،   3980302136

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در کنار ۱۰ درصد افزایش پلکانی باید شفاف سازی و رفع شبهه شود.

به گزارش مهر، سیده حمیده زرآبادی گفت: انتظار داریم گزارشی از روند اصلاح ساختار بودجه داده شود تا ببینیم کجا هستیم زیرا نمایندگان را مشغول تبصره‌ها کرده اند.

وی بیان کرد: هنوز فهرست پروژه‌های نیمه تمام معلوم نیست و بودجه ریزی مبتتی بر عملکرد عملیاتی نشده است و طرح‌هایی داریم که بیش از ۱۰ سال است تکمیل نشده و هزینه‌های کشور را بالا برده است.

زرآبادی افزود: افرایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی با ۱۰ درصد به صورت پلکانی برای کارکنان دولت شبهه ایجاد کرده که باید شفاف سازی شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تعیین تکلیف دانشجو معلمان باید در اولویت برنامه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد و در خصوص اعتبارات سه درصد نفت و گاز تا سال قبل ردیف تخصیص ۱۰۰ در صدی بود اما الان این گونه نیست که باید مشخص شود.

وی در خصوص تأمین نیازهای خودرویی فرمانداری‌ها هم نکاتی را یادآورشد و گفت: برای خرید خودروهای مورد نیاز برنامه ریزی و اقدام شود و در خصوص درآمدهای مالیاتی نیز با توجه به شزرایط اقتصادی نیازمند بازنگری هستیم.