دلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه چه بود؟

گروه سیاسی الف،   3980229087 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب، دلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه را برخورداری وی از تجربه عملیاتی عنوان کرد.

دلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه چه بود؟

به گزارش تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم معارفه معاون هماهنگ کننده و جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی اظهار داشت: متن کار سپاه انقلابی است. بر اساس ماموریتی که فرمانده کل سپاه در حوزه عملیاتی دارند، نیازمند یک نیروی عملیاتی بودند که سردار فدوی به عنوان جانشین از یک عمر تجربه عملیاتی برخوردار هستند و از امروز در کنار ایشان قرار می‌گیرند. 

سردار شیرازی ادامه داد: ماموریت‌های بی نظیری بر عهده سپاه گذاشته شده است که  به لطف خدا سپاه در طول انقلاب خوش درخشیده است. بعد از چهار دهه تجربه سپاه باید بر اساس نیاز امروز تهدیدات را پیش‌بینی کند و برای مقابله با آن آمادگی لازم را کسب کند. 

وی خاطرنشان کرد: انجام ماموریت‌های سپاه از مطالبات رهبر انقلاب است. در شرایط امروز که دشمن عربده می‌کشد، باید جایی باشد تا دشمن را سرجایش بنشاند. سپاه برای اینکه بتواند آمادگی‌های خود را برای انجام ماموریت‌ها ارتقا بخشد، نیازمند یک ستاد قوی است. همچنین به میزانی که بتوانیم در سپاه کار کارشناسی شده را تقویت کنیم، انجام امور آسان‌تر خواهد شد. در دوره‌های مختلف تجارب خوبی در ستاد سپاه به دست آمده است که امروز باید بر پایه این تجارب کار کارشناسی در ستاد سپاه را تقویت کرد. 

سردار شیرازی ادامه داد: امروز رابطه ناگسستنی بین امام و امت وجود دارد و باید از ظرفیت عظیم مردمی بسیج استفاده کنیم. یکی از مطالبات رهبر انقلاب استفاده از ظرفیت نخبگان است و انتظار ایشان فراتر از چیزی است که تاکنون انجام شده است. 

رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا عنوان کرد: توان ما در سپاه و بسیج فراتر از توان نظامی معمول است. هر دولتی که روی کار باشد، سپاه به آن دولت کمک خواهد کرد. امروز نیز دولت از سپاه درخواست کرده تا به آن‌ها کمک کند.