چگونه به ستاره بی رقیب تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی تبدیل شویم

گزارش بازرگانی،   3980228053

این روزها ما زمان زیادی را در شبکه ‌های اجتماعی سپری می ‌کنیم؛ و حتی ممکن است کفه دوستان مجازیمان از دوستان حقیقی‌ مان سنگین تر باشد؛ با رشد شبکه ‌های اجتماعی، بازار تبلیغات هم در این شبکه‌ ها هر روز داغ و داغ ‌تر می ‌شود؛ و افراد زیادی به دنبال یادگیری نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هستند؛ این موضوع آن ‌قدر مهم است که حتی سایت ‌هایی که به آموزش کسب ‌و کارهای آنلاین می ‌پردازند؛ مانند سایت جت، بخشی از مطالبشان را به آموزش نحوه  تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام اختصاص می ‌دهند؛ پس اگر اول راه هستید و برای تبلیغات و کسب درآمد نمی ‌دانید از کجا شروع کنید؛ با ما باشید تا از رموز این دنیای پیچیده اما پردرآمد پرده برداریم.

چرا باید برای تبلیغ محصول به سراغ شبکه‌ های اجتماعی برویم؟

  • چشم‌ های زیادی شما را می ‌بینند: این یک واقعیت است که مخاطبان شبکه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام، بسیار بیشتر از سایر رسانه ‌ها هستند؛ بنابراین اگر وارد این بازار بشوید و برای تبلیغات محصول خودتان و یا دیگران اقدام کنید؛ خیلی زود به یک ستاره بی رقیب تبدیل می ‌شوید.
  • با جیب خالی هم می ‌توانید شروع کنید: این روزها امکان این‌که کاری را بتوانید بدون سرمایه اولیه شروع کنید؛ تقریبا صفر است؛ اگر آن قدر اعتماد به نفس داشتید که باز هم به سراغ کار مورد‌ علاقه‌ تان با سرمایه کم بروید؛ نوبت به مالیات و هزاران هزینه جانبی است که به سراغ جیب خالی و نحیفتان بیایند و خیلی زود شما را از ادامه کار جدید منصرف کنند؛ اما فعالیت در شبکه ‌های اجتماعی نه تنها نیاز به سرمایه اولیه ندارد؛ بلکه خیلی زود شما را به  حاشیه سود مناسبی  می‌ رساند؛ پس بد نیست جدی ‌تر از قبل به این شیوه درآمد زایی فکر کنید.
  • به تخصص خاصی نیاز ندارید: البته بدون دانش در هیچ کاری موفق نمی ‌شوید؛ اما فهمیدن قواعد بازی در اینستاگرام چندان سخت نیست و با استفاده از کتاب ‌های مختلف مانند کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام ، خیلی زود می ‌توانید قواعد بازی را یاد بگیرید و به جمع پولسازها بپیوندید.

چگونه اینستاگرام را تبدیل به خودپرداز کنیم؟

قرار نیست مثل کتاب ‌های هری پاتر یک ورد بخوانید و اینستاگرام را تبدیل به خودپردازکنید؛ بلکه باید یاد بگیرید با اینستاگرام، مخاطبانتان را جادو کنید و بعد از پُر مخاطب شدن، تبدیل به یک ستاره بی چون و چرای تبلیغات شوید؛ بهتر است برای روشن‌ تر شدن موضوع از یک منبع مهم و ارزشمند مثل کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام کمک بگیریم. در این کتاب شما با روش جادو کردن در اینستاگرام آشنا می ‌شوید؛ می ‌آموزید که چگونه یک نام و لوگوی مناسب انتخاب کنید؛ چگونه کپشنی خوب و جذاب بنویسید و در نهایت هر چند وقت یک بار با یک پست جدید به سراغ مخاطبانتان بروید؛ از تاثیرات مهم فایل‌ های ویدیویی مطلع می ‌شوید و به راز هشتگ ‌ها پی می ‌برید؛  همچنین در این کتاب اصولی در رابطه با چگونگی تولید کالای دیجیتال در اینستاگرام، بازاریابی رابطه‌ مند، شیوه ‌های انتخاب یک جایگاه بی نقص، شیوه ‌های خلق لینک ‌هایی که باعث کلیک می ‌شوند، چگونگی تبدیل کردن فالوئرها به خریدار و... ارائه می ‌شود؛ که با کمک آن ‌ها می ‌توانید خیلی زود کارت ورود به این بازی هیجان‌ انگیز و پرسود را دریافت کنید.

مدرسه اصول و فنون جادوگری درشبکه ‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ

تکنیک ‌های موفقیت در شبکه‌ های اجتماعی بسیار زیاد و البته پیچیده هستند؛ اما در کنار کتاب، آیا مدرسه ‌ای برای آموزش این تکنیک‌ ها وجود دارد؟ اگر توقع دارید الان آدرس مدرسه چارلز اگزویر معروف مردان ایکس را به شما بدهیم و بگوییم به زودی به یکی از مردان ایکس در عرصه تبلیغات تبدیل می ‌شوید؛ خوب! کمی اشتباه کردید؛ در عوض ما به شما آدرس سایت محبوب جت را پیشنهاد می‌ کنیم؛ سایتی که دست کمی از مدرسه مردان ایکس ندارد و شما را به دنیایی از اطلاعات  و آموزش می ‌برد؛ با ورود به این سایت می ‌توانید به راحتی  به به‌ روزترین مقاله‌ ها در زمینه ‌های دیجیتال مارکتینگ، اصول سئو و بهینه سازی سایت و هزاران نکته کاربردی دیگر دست پیدا کنید؛ همچنین می ‌توانید بهترین کتاب ‌ها در زمینه موفقیت مثل کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را از این سایت خریداری کنید؛  و یک قدم دیگر به رویاهایتان  نزدیک‌تر شوید؛ پس منتظر چه هستید؟ همین حالا به سایت جت بروید و هرچه برای حرکت در این مسیر  آموزشی نیاز دارید، به سبد خریدتان اضافه کنید