مشاوره طلاق بصورت حضوری و غیرحضوری

گزارش بازرگانی،   3980217145

همه ما به دنبال آرامش و خوشبختی در زندگی مشترک هستیم اما مواقعی نیز ممکن است این موضوع تحت تاثیر مسائل مختلفی قرار گرفته و وضعیت زندگی مشترک را با خطر جدی مواجه نماید. طلاق یکی از راهکارهایی است که برای خروج از وضعیت غیرقابل تحمل، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما باید توجه داشت که باید طلاق، آخرین راهکار باشد نه اولین راهکار! به همین جهت توصیه می کنیم حتما این مطلب که در خصوص مشاوره طلاق می باشد را تا انتها مطالعه نمایید. لازم به ذکر است این مطلب با همکاری خانم دکتر لیلا جبلی ( مشاور روانشناس ) تهیه شده و می توانید به محتوای آن استناد نمایید.

تشریح خدمات مشاوره طلاق 

در بسیاری از مواقع تصمیم بر طلاق می تواند یک تصمیم احساسی باشد! پس بنابراین توصیه می کنیم عجولانه تصمیم گیری نکنید. اگر در زندگی مشترک خود مسائل و مشکلاتی دارید که شما را به سمت طلاق سوق می دهد قبل از هر گونه اقدامی بهتر است حتما این موارد را با مشاور خانواده در میان بگذارید چون بسیاری از مسائل قابل حل بوده و به واسطه این موضوع می توان زندگی مشترک را حفظ نمود. حتی اگر تصمیم قطعی بر طلاق گرفته اید همچنان بهتر است با متخصص و مشاور این موضوع صحبت کرده و مشاوره بگیرید. مجموعه خدمات مبنی بر مشاوره طلاق (بصورت قبل و بعد از طلاق) به شرح زیر می باشد:

  • مشاوره قبل از طلاق (رفع مشکلات، حفظ زندگی، کمک برای گرفتن طلاق و ...)
  • مشاوره بعد از طلاق (بهبود اوضاع روحی روانی، ازدواج مجدد و ...)

مشاوره قبل از طلاق 

همانطور که گفته شد بسیاری از مشکلات در زندگی مشترک قابل حل بوده و می توان از طلاق جلوگیری کرد. در واقع بسیاری از خدمات مشاوره طلاق به منظور رفع مشکلات و حفظ زندگی صورت می گیرد. برای مثال ممکن است همسر یا خود شخصی که برای مشاوره طلاق مراجعه کرده است دچار اختلالات روحی روانی نظیر افسردگی، پرخاشگری، وسواس و ... باشد که در این صورت بجای ارائه راهکارهای طلاق، راهکارهای حل و درمان اختلالات روحی روانی پیشنهاد و ارائه می شود. در مواردی نیز که امکان ادامه زندگی مشترک وجود ندارد به شخص مشاوره طلاق داده می شود تا بتواند با حداقل آسیب و روش اصولی اقدام به جدایی نماید. معمولا در مواردی که امنیت شخص در خطر باشد چنین راهکارهایی پیشنهاد و ارائه می شود.

مشاوره بعد از طلاق 

در بسیاری از مواقع فردی که از همسر خود جدا شده و در واقع طلاق گرفته است در معرض آسیب های شدید روحی روانی قرار دارد. به همین جهت می بایست فرد اقدام به مراجعه به مشاور روانشناس کرده، مانع بوجود آمدن مشکلات بیشتری شود. پس از این مرحله به شخص مشاوره داده می شود تا بتواند زندگی جدید و مطلوبی را شروع کند.

 

برخورداری از خدمات مشاوره طلاق 

برای برخورداری از خدمات مشاوره طلاق و سایر موارد مرتبط نظیر مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده و ... می توانید با شماره موجود در تصویر زیر تماس گرفته و اقدام به رزرو زمان مشاوره نمایید.

آدرس سایت خانم دکتر لیلا جبلی : https://drjebeli.ir