بهروز نعمتی: مربیان و کشتی گیران با قدرت بکارشان ادامه دهند/ توضیحات سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره سرپرست شدنش در فدراسیون کشتی

گروه ورزشی الف،   3980213013 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: مربیان و کشتی‌گیران با قدرت بکارشان ادامه دهند، زیرا مجموعه مدیریتی فدراسیون با تمام توان حامی آنهاست.

به گزارش الف، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون کشتی با اشاره به حضور مربیان بزرگ و صاحب‌نام در  تیم های ملی افزود: اولویت اصلی مجموعه فدراسیون، حمایت از کادر فنی تیم‌های ملی در رده های مختلف بویژه تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شهریور ماه است. 

وی ادامه داد: مربیان باتجربه و توانمند کشتی ایران، سرمایه های ملی ما محسوب می‌شوند، که با توجه به برنامه‌های مدون فدارسیون، تمرینات و تورنمنت های تدارکاتی پیش‌رو را منظم و دقیق همچون گذشته دنبال خواهند کرد. بدون شک مجموعه مدیریتی فدراسیون نیز حمایت‌های لازم را از برنامه‌های مربیان انجام خواهد داد تا تمرینات با آمادگی روحی بالا و با کیفیت برگزار شود.

سرپرست فدراسیون در مورد برنامه های تیم های ملی بزرگسالان اظهار داشت: آزادکاران از امروز (جمعه) بمدت هشت روز اردوی تدارکاتی خود را در ترکمنستان آغاز می کنند و اردوی تیم ملی فرنگی نیز از روز ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نعمتی تصریح کرد: تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان نیز اردوهای خود را طبق تقویم فدراسیون برای حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی و جهانی دنبال خواهند کرد.

وی در خصوص سایر برنامه‌های فدراسیون افزود: تمامی برنامه‌های فدراسیون، همچون مسابقات طبق تقویم مدون، اجرایی خواهد شد.

نعمتی درخصوص برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون نیز گفت: برگزاری انتخابات در یک فضای سالم، آرام و بیطرف یکی از اهداف مهم من در مدت حضور در فدراسیون است؛ امیدوارم با برگزاری هرچه سریعتر مجمع، کشتی کشورمان با قدرت برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شود. به مردم ایران قول می‌دهم برنامه‌ریزی‌ حضور در المپیک را تا زمانی که در فدراسیون بعنوان سرپرست حضور دارم، با کمک کادرهای فنی تیم های ملی با مداقه مدون کرده تا مسیر رسیدن به المپیک هموار شود.

سرپرست فدراسیون در پایان خطاب به اعضای کادر فنی در رده‌های مختلف بویژه سرمربیان زحمت کش و دغدغه‌مند تیم‌های ملی آزاد ‌وفرنگی بزرگسالان گفت: باتوکل، باقدرت، با انگیزه و امید به آینده روشن، مطابق برنامه‌ها تمرینات را ادامه داده و نسبت به حمایت‌های فدراسیون خوشبین باشید. از این عزیزان می‌خواهم، دل مردم را با مدال‌های خود شاد و پرچم کشورمان را در مسابقات پیش رو به اهتزاز درآورند.

توضیحات سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره سرپرست شدنش در فدراسیون کشتی
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب وی به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی، گفت: تا برگزاری مجمع عمومی بنده به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شده‌ام.

وی با بیان اینکه طبق قانون می‌توان فدراسیونی را 6 ماه با سرپرست اداره کرد، ادامه داد:در روزهای آینده با تشکیل مجمع عمومی رئیس فدراسیون انتخاب خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال تغییرات در راس فنی تیم‌های کشتی، افزود:خیر در راس فنی تیم‌های کشتی تغییراتی ایجاد نمی‌شود چون آقایان بنا و غلام محمدی عالی هستند و در شرایط فعلی بنای بر ایجاد تغییرات وجود ندارد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس درباره اینکه گفته می‌شود با وجود نمایندگی مجلس سرپرستی در یک فدراسیون خلاف قانون است، اظهار داشت: در این زمینه از سازمان بازرسی استعلامات لازم اخذ شد و اعلام شد که سرپرستی منعی ندارد.

نعمتی با بیان اینکه بنده از ابتدا مخالف پذیرفتن این سمت بودم، گفت: به اصرار دوستان بنده تا زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخاب رئیس جدید، این سمت را پذیرفتم.