بازداشت دو مدیر اجرایی به اتهام اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومانی

گروه اقتصادی الف،   3980202206 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت: مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات رسان به اتهام اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان اسلامشهر دستگیر شد.

به گزارش فارس، رضا کمدی مقدم رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مدیر و معاون یک دستگاه خدمات رسان در شهرستان اسلامشهر به اتهام اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومانی دستگیر شدند.

کمیلی مقدم افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با مفاسد اقتصادی با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان، مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات رسان در جنوب غرب استان تهران با تشکیل پرونده و اخذ حکم قضایی دستگیر شدند.

وی بدون اشاره به جزئیات پرونده این متهمان تأکید کرد :با دستگیری این متهمان پرونده، تحقیقات قضایی آغاز شده،که با تکمیل روند تحقیقات بیشتری از این پرونده اطلاع رسانی می‌‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در جامعه به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و همواره در صدد هستیم با همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های نظارتی با کسانی که بخواهند سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بکشند، برخورد قاطع خواهد کرد.