آموزش فتوشاپ، ایلوستریتور، افتر افکت و پریمیر/ یوکسیم

گزارش بازرگانی،   3980202033

در این مطلب می خواهیم یک سایت فارسی آموزش فتوشاپ و آموزش افتر افکت را به شما معرفی کنیم.

سایتی که در آن می توانید بهترین دوره های آموزشی فارسی زبان را پیدا کنید و به راحتی نرم افزار مورد علاقه خود را یاد بگیرید.

نام این وب سایت یوکسیم (learn.uxeem.com) است و در این مطلب این وب سایت را بررسی می کنیم.

 

آموزش فتوشاپ

فتوشاپ نرم افزاری جذاب برای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک است که توسط شرکت ادوبی منتشر شده و طرفداران بسیاری دارد!

ابزاری کاملا قدرتمند که به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید، تصاویر قدیمی را بازسازی کنید، افکت های زیبا و حرفه ای ایجاد کنید، سایز تصاویر را تغییر دهید، بصورت حرفه ای نقاشی دیجیتال انجام دهید، طراحی لوگو و بنر های تبلیغاتی را انجام دهید و صد ها کار دیگر که همگی با نرم افزار Adobe Photoshop CC قابل انجام هستند.

اگر بخواهید خود این نرم افزار را با تمرین یاد بگیرید، کاری زمانبری می شود. ما پیشنهاد می کنیم که از آموزش فتوشاپ وب سایت یوکسیم استفاده کنید.

فیلم های آموزشی یوکسیم از بهترین آموزش های فارسی زبان نرم افزار فتوشاپ می باشند. شما به زبانی ساده و به استاندارد ترین شکل ممکن این نرم افزار ها را با دوره های آموزشی این سایت می توانید یاد می گیرید.

دوره های آموزشی فتوشاپ در موضوعات جالبی آماده شده اند و شما این نرم افزار را می توانید با علایق خود یاد بگیرید. به عنوان مثال می توانید دوره طراحی کارت ویزیت را مشاهده کنید و همزمان با یادگیری طراحی کارت ویزیت، نحوه کار با بسیاری از بخش های نرم افزار فتوشاپ را نیز فرا بگیرید.

 

آموزش ایلوستریتور

آیا می دانید وکتور (Vector) چیست؟ وکتور فرمتی گرافیکی است که هیچ گاه کیفیت خود را از دست نمی دهد. تا به حال تصویری کوچک را بزرگ کرده اید؟ اگر انجام داده باشید می بینید که کیفیت تصویر کاملا از بین می رود و تصویر شما تار می شود. ممکن است لوگویی طراحی کرده باشید و بطور مثال در فرمت های JPEG یا PNG کنید. سایز تصویر شما در این فرمت ها محدود است، یعنی از آن سایز بزرگتر نمی توانید بکنید. اگر بزرگ تر کنید کیفیت کاهش می یابد.

اما در فرمت های وکتور چنین نیست. در وکتور شما می توانید تصویری طراحی شده به اندازه یک حبه قند را به اندازه یک ساختمان 10 طبقه بزرگ کنید و هیچ کیفیتی را از دست ندهید!

نرم افزار ایلوستریتور یکی از بهترین نرم افزار های بازار برای ساخت وکتور است و آموزش ایلوستریتور را می توانید در یوکسیم بیابید! آموزشی مقدماتی یوکسیم به شما کمک می کند تا به راحتی کار با این نرم افزار را بصورت مبتدی یاد بگیرید.

 

آموزش پریمیر

پریمیر را می توان به عنوان بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو معرفی کرد. نرم افزاری کامل که امکان هر نوع ویرایشی برای ویدیو ها را به شما می دهد. تمام تنظیمات یک ویدیو را می توانید دگرگون کنید! متن اضافه کنید، تغییر سایز دهید، کات کنید، اسلو موشن (حرکت آهسته)، تند کردن، اصلاح رنگبندی، افکت های ترانزیشن و... تماماً در پریمیر پرو قابل انجام است.

Adobe Premiere Pro CC مانند فتوشاپ و افتر افکت از محبوب ترین نرم افزار های این شرکت است. نرم افزاری که بسیاری از فیلم های بزرگ هالیوود با آن ویرایش شده اند. ویرایشگری کامل برای ویدیو ها که با یادگیری آن دیگر نیاز به نرم افزاری دیگری برای ویرایش ویدیو ها را پیدا نخواهید کرد.

با دوره آموزش پریمیر مقدماتی در یوکسیم می توانید به راحتی بسیاری از قسمت های مهم این نرم افزار را یاد بگیرید. بخش هایی که خود باید ساعت ها با آن سر و کله بزنید تا سر در بیاورید! دوره آموزشی پریمیر یوکسیم از استاندارد ترین دوره های فارسی زبان برای یادگیری نرم افزار پریمیر است.

 

آموزش افتر افکت

حتما نام افتر افکت را شنیده اید! نرم افزاری قدرتمند که تمام فیلم سازان معروف دنیا از آن برای ساخت افکت های سه بعدی و سینمایی استفاده می کنند. نرم افزاری تقریباً بی رقیب که توانسته جای پای خود را هر ساله محکم تر کند!

ادوبی افتر افکت یا Adobe After Effects CC یکی دیگر از نرم افزار های محبوب شرکت ادوبی است. نرم افزاری که هرچقدر کار با آن را ادامه دهید، بخش های جدیدتر و جدیدتری را مشاهده می کنید و یاد می گیرید.

افتر افکت را دست کم نگیرید! افتر افکت فتوشاپ ویدیو ها است! نرم افزاری بسیار بزرگ که می توانید تنها با حرفه ای شدن در آن تخصص و مهارتی منحصر فرد را برای خود ایجاد کنید.

یوکسیم دوره های آموزش افتر افکت فوق العاده ای دارد. تنها با یادگیری موشن گرافیک شما می توانید قدم به بازار بزرگ ساخت تبلیغات ویدیویی بگذارید و کار خود را شروع کنید.

بسیاری از تبلیغات تلوزیونی که مشاهده می کنید با استفاده از نرم افزار افتر افکت و پریمیر ساخته شده اند. تمام این افکت هایی که در این تبلیغات وجود دارند، نوشته هایی که حرکت می کنند، اشیای سه بعدی و... در نرم افزار افتر افکت ساخته می شوند.

 

دوره های رایگان در یوکسیم

در یوکسیم شما می توانید در کنار دوره های فروشی، دوره های آموزشی رایگان را مشاهده کنید. دوره هایی که تنها کافیست در سایت ثبت نام کنید تا بتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. یوکسیم در هر ماه یک دوره رایگان منتشر می کند. با مشاهده این دوره ها خود می توانید سطح و کیفیت آموزش ها را ارزیابی کنید!

حتی در دوره های فروشی نیز تعدادی از ویدیو ها برای مشاهده رایگان با عنوان "پیش نمایش" مشخص می شوند. شما می توانید قبل از خرید هر دوره، تعدادی از ویدیو های آموزشی آن را رایگان مشاهده کنید تا اگر مورد رضایتتون قرار گرفت دوره را خریداری کنید.

 

تخفیف های ویژه

شما هر روز می توانید از تخفیف های ویژه وب سایت یوکسیم استفاده کنید و دوره های آموزشی را با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید. در حال حاضر تخفیف های یوکسیم بصورت تصادفی برای دوره های مختلف اعمال می شود و ممکن است دوره آموزشی مورد علاقه شما در همین لحظه تخفیفی ویژه داشته باشد! کافیست از طریق آدرسی که بالای همین مقاله نوشته شد وارد بخش آموزشی سایت یوکسیم شوید و از امروز یادگیری مهارتی جدید را شروع کنید و آینده کاری خود را تغییر دهید و به سمت علاقه های خود حرکت کنید.

 

نرم افزار های دیگری هم در این سایت آموزش داده می شود؟

بله! شما می توانید لیست کامل دوره های آموزشی را در سایت یوکسیم مشاهده کنید. هر ماه چندین دوره آموزشی در این سایت تولید و منتشر می شود که در بر گیرنده موضوعات مختلف است. همچنین شما می توانید یادگیری چند نرم افزار را بطور همزمان شروع کنید. ممکن است سخت بنظر برسد، ولی دوره های یوکسیم به زبانی ساده آموزش داده شده اند و به راحتی می توانید هر یک از نرم افزار ها را یاد بگیرید. حتی اگر برای اولین بار با این نرم افزار ها کار می کنید.