احمدی‌نژاد درباره انقلاب چه گفت؟/ توصیه عباس عبدی به سپاه/ درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی

گروه سیاسی الف،   3980125157 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

احمدی‌نژاد درباره انقلاب چه گفت؟/ توصیه عباس عبدی به سپاه/ درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی

درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی

به گزارش برنا، کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رییس جمهور برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا به خبرنگار برنا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

وی با تکذیب ادعای تقلید صدای رییس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعاهای او تکذیب شده است، البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی رسد به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف های بی پایه و اساس می زند.

***

احمدی‌نژاد درباره انقلاب چه گفت؟

روزنامه شرق نوشت: «عباس اميري‌فر»، نزديک‌ترين روحاني به احمدي‌نژاد در دوره رياست‌جمهوري‌اش، حرف‌هاي درز‌كرده از يك جلسه به نقل از رئيس سابق دولت را تأييد كرده است. او درباره نقل‌قولي از احمدي‌نژاد در جلسه‌اي خصوصي که گفته است: «انقلاب کار انگليس بود»، در انصاف نیوز نوشته است: «بنده خودم در اين جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به‌دليل توهين ايشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه قطع ارتباطم با ايشان شد. حالا مختاريد باور کنيد يا نکنيد و به‌قول ما طلبه‌ها فلک‌الخيار». سايت بصيرت چند روز قبل در مطلبي نوشته بود: «محمود احمدي‌نژاد در برخي از نشست‌هاي محفلي اطرافيان خود حضور يافته و مواضع تندي را مطرح مي‌کند. او مدعي است‌ تمام مسئولان نظام براساس خط انگليسي حاکم شده‌اند! يا وابسته به انگليس هستند يا انگليس به صورت مستقيم يا با واسطه آنها را مديريت مي‌کند! وي همچنين مدعي است‌ در اتفاقات گذشته و حتي شکل‌گيري انقلاب هم انگليسي‌ها پشت پرده بوده‌اند! حتي آنهايي که مصدق را زدند، فداييان اسلام را آوردند اينها هم طرح انگليس بود! وي معتقد است، آيت‌الله کاشاني کودتايي را عليه مصدق اجرا کرد به خاطر اينکه همه آنها انگليسي بودند. احمدي‌نژاد گفته است، روحاني به مذاکره و توافق با آمريکا و اروپا معتقد است و مي‌خواهد از اين طريق رفاه را در کشور ايجاد کند. احمدي‌نژاد در‌عين‌حال مي‌گويد براي رأي مجبور هستيم از بدنه ضعيف جامعه حمايت کنيم، سوار شويم تا بتوانيم اهدافمان را پيگيري کنيم».

اما عبدالرضا داوری، مشاور رئیس دولت دهم در واکنش به این اظهارنظر پیش‌نماز سابق نهاد ریاست جمهوری به «آرمان»گفت: «صحبت‌های آقای امیری‌فر کذب محض است و مشخص می‌شود که او این مطالب را در اختیار سایت‌های خبری قرار داده بود. چنین جلسه‌ای هیچ‌گاه وجود نداشته و مطالبی که تحت این عنوان به آقای احمدی‌نژاد نسبت داده می‌شود دروغ است.» داوری تأکید دارد که «عباس امیری‌فر هیچ‌گاه از نزدیکان و محارم راز محمود احمدی‌نژاد نبوده و از سه سال پیش در جلسات نزدیکان رئیس دولت نهم و دهم حاضر نشده است». او اضافه می‌کند: «این اظهاراتی که به آقای احمدی‌نژاد منسوب می‌شود، ابتدا در سایتی به نام بصیرت مطرح شد. آقای جوانفکر این اظهارات را تکذیب کرد و آقای امیری‌فر دوباره با زبانی تندتر ادعاهای پیشین خود را تکرار کرد. من برای سایت‌های خبری متأسف هستم که منبع خبری‌شان کسی مانند آقای امیری‌فر است که صرفا به دلیل تخریب چهره رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی از بیان هیچ ادعایی ابایی ندارد.»

***

توصیه عباس عبدی به سپاه

عباس عبدی،‌ تحلیلگر اصلاح‌طلب درباره حمایت اصلاح‌طلبان از سپاه به اعتمادآنلاین گفت:« به نظر من این همبستگی چندان پایدار نخواهد بود، چون ناشی از یک فشار بیرونی و فعلا نیز یک‌طرفه است. در واقع به دلیل فشارهای ترامپ و سیاست‌هایی که اتخاذ کرده گرایشی در دفاع از سپاه به وجود آمده است، اما این پایدار نمی‌ماند. چرا؟ به این دلیل که اگر این نیروها از قبل هم به سپاه گرایش داشتند و حمایت می‌کردند دیگر موضوعی برای بروز یک همبستگی جدید باقی نمی‌ماند. بنابراین این نیروها درست یا نادرست از پیش نسبت به عملکرد سپاه در سیاست داخلی، سیاست خارجی و اقتصاد و حتی حوزه فرهنگ معترض بودند.

چون منتقد بودند، الان فقط به دلیل فشاری که ترامپ وارد کرده است، به این نتیجه رسیده‌اند یا به مصلحت دانسته‌اند که از آن در برابر ترامپ حمایت کنند. بنابراین چنین رفتاری یک امر موقتی است و دیر یا زود به همان جایگاه خود باز می‌گردند، مگر در یک صورت؛ آن هم اینکه سپاه نیز نسبت به انتقاداتی که از آن می‌شود، در رفتار خود تجدیدنظر کند و این همبستگی یک زمینه عینی و واقعی پیدا کند که موجب تداوم آن شود.

اینکه سپاه فکر کند با فشاری که ترامپ آورده و سیاستی که او اتخاذ کرده، می‌تواند از این موضوع استفاده و همه را پشت خود بسیج کند، تصور می‌‌کنم برداشت نادرستی است و به نتیجه نمی‌رسد...

نحوه برخورد اصلاح‌طلبان با این ماجرا به صورت موقت خوب است و مسئله خاصی ندارد، اما باید دید که در ادامه چه اتفاقی روی‌ می‌دهد. بخشی از آن هم برمی‌گردد به اینکه نحوه برخورد طرف مقابل چگونه خواهد بود. تا اینجا که طبیعی است، ترامپ یک اقدام ضد منافع ملی ایران انجام داده و باید جلوی آن موضع‌گیری و مقابله کرد.

اما به این معنا نیست که ما بتوانیم اختلافات بنیادی را که در داخل کشور داریم، نادیده بگیریم. چون آنها موضوعاتی هستند که بر سرشان اختلاف بوده و کماکان اختلافات وجود خواهد داشت، مگر اینکه کوشش کنند تا این اختلافات برطرف شود. در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد و سیاست داخلی، جناح‌ها و بخصوص اصلاح‌طلبان با بخش موثری از مجموعه حاکمیت اختلاف نظر جدی دارند و اینها چیزی نیست که بتوانند آن را نادیده بگیرند و کنار بگذارند، آن هم فقط به این دلیل که ترامپ چنین موضعی اتخاذ کرده است.»

***

انتقاد از پیشنهاد بستن تنگه هرمز

چند روز پیش، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان پیشنهاد کرد ایران برای مقابلهبا اقدام ترامپ در قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، تنگه هرمز را ببندد.

حسین شریعتمداری: تردید نکنید، تنگه هرمز را ببندید

این پیشنهاد با واکنش منفی برخی فعالان سیاسی روبه‌رو شد. الهه کولایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از این پیشنهاد به سایت آزادی گفت: حاکمان و جنگ سالاران کاخ سفید با حمایت این نیروها در منطقه تلاش می‌کنند تا خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران را بر هم زده و و پا تحریک نیروهای داخلی، طرح‌های خود را برای وارد کردن ضربه‌های هولناک بر کشور ایران و جمهوری اسلامی اجرا کنند. در چنین شرایطی در سطح منطقه و جهان که افراط گرایان می‌کوشند تامین منافع مردم ایران از سوی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر سازند، حفظ خویشتنداری و تقویت رویکردهای عقلانی و محاسبه دقیق سیاست‌ها و عکس‌العمل‌ها بسیاری ضروری است.

اما شریعتمداری یادداشتی در پاسخ به انتقادات از خود در کیهان نوشت. شریعتمداری نوشت: «برخی از محافل سیاسی این پیشنهاد را باعث واکنش نظامی آمریکا ارزیابی کرده و ساز تخیلی «سایه جنگ» را به صدا در آوردند و توضیح ندادند که

اولا؛ اگر آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را دارد کدام عامل را مانع از حمله می‌بیند؟! اخلاق؟! رعایت قانون؟! نگرانی از ضربه به ایران؟!... و این پرسش را هم بی‌پاسخ گذاشته‌اند که آمریکا تا‌کنون به کدامیک از اصول اخلاقی یا قانونی پایبند بوده است؟! و برای دشمنی با ایران اسلامی کدام اهرمی را در اختیار داشته که از آن استفاده نکرده است؟!

ثانیا؛ آمریکا یک بار در جریان جنگ تحمیلی و در حالی که ایران اسلامی در ضعیف‌ترین دوران حیات نظامی خود بود و آمریکا قدرتی به مراتب فراتر از امروز داشت، با همه توان و با همراهی بسیاری از قدرت‌های نظامی آن روز به ایران حمله نظامی کرد و طرفی نبست...

آمریکا انکار نمی‌کند که براندازی جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یک خط استراتژیک که با تغییر دولت‌ها تغییر نمی‌کند در دستور کار خود دارد. از این روی اقدامات اخیر آمریکا را باید در همین چارچوب ارزیابی کرد، یعنی تضعیف گام‌به‌گام ایران تا آنجا که زمینه حمله فراهم شود! به نوشته تحلیلی اسپوتنیک «نظامی‌های آمریکایی فقط هنگامی وارد یک جنگ می‌شوند که طرف مقابل در ضعیف‌ترین وضعیت خود باشد» و در‌باره علت وحشت آمریکا از حمله به ایران می‌نویسد برای آنکه امروزه ایرانی‌ها در بهترین شرایط نظامی - تاریخی خود قرار دارند.»

***

محکومیت دختر خیابان انقلاب به یک سال حبس

پیام درفشان وکیل مدافع ویدا موحد روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت که دادگاه یازدهم اسفند 97 این حکم را صادر کرده و قطعی شده است. 

درفشان اضافه کرد: قاضی دادگاه به خاطر اینکه موکل نقش برنامه ریزی نداشته و ابراز کرده صرفا می خواسته ابراز شادمانی شخصی کند و به سبب اینکه فعل شخصی اش متصف به سایر اشخاصی که خارج از کشور رفتند و سعی کردند از مساله استفاده سیاسی کنند نشود، حتی از هرگونه ابرازنظر در رسانه های خارجی پرهیز کرده است که مبادا مورد بهره برداری سیاسی و جنجال توسط اشخاص شود. 

این وکیل دادگستری گفت: موکلم ابراز کرده قبول دارد با توجه به تبعات منفی مساله برای خودش و فرزند دو ساله اش این شیوه ابراز نظرش صحیح نبوده و متعهد شد که تکرار نخواهد کرد و در نتیجه قاضی برای اینکه مادر است و طفل خردسال دارد، جهت تسریع در امور آزادی اش حتی شخصا در همان جلسه دادرسی اقدام به صدور و تایپ دادنامه کرد و به خاطر رعایت نکات انسانی به مسئولین دفتر دستور داد پرونده خیلی سریع برای طی روال قانونی به اجرای احکام و زندان ارسال شود تا موارد آزادی مشروط و عفو که شامل حال پرونده می شود، اجرا شود. 

وی با بیان اینکه موکلش علاوه بر آزادی مشروط، مشمول عفو اخیر رهبری به مناسبت عید مبعث می شود، افزود: با وجود پیگیری ها در زندان و اینکه موکل چندین مرتبه درخواست آزادی مشروط و عفو برای قاضی اجرای احکام ارسال کرده اما هیچ درخواستی از زندان شهر ری برای اجرای احکام ارسال نشده است. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۵۶۲۸۹۲۰:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۵
امثال عباس عبدی تا دیروز برای این که حمایت خارجی ها رو داشته باشند ، به سپاه می تاختند ، حالا دم از وحدت می زنند!!
ناشناس۸۵۶۴۲۱۲۳:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱/۲۵
به نظر من اومد داره به اصلاح طلبا میگه اشتباه کردید حمایت کردید!
ناشناس۸۵۶۴۲۹۲۳:۲۳:۱۳ ۱۳۹۸/۱/۲۵
اگر فقط برای مدتی تنگه هرمز بسته شود آمریکایی‌ها و کشورهای منطقه همه به غلط‌کردن و التماس می‌افتند متأسفانه دولت آقای روحانی با سیاست انفعال و لبخند دشمنان را صبور کرد.
ناشناس۸۵۶۷۸۱۰۸:۴۳:۳۱ ۱۳۹۸/۱/۲۶
آنوقت طرف مقابل می نشیند و تماشا میکند؟ نه جانم کاری میکند که برای سال ها در یادها بماند
علی۸۵۶۴۹۹۰۱:۰۰:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۲۶
این سه نفر بزرگترین ضربات را به کشور و مردم زدند و هر کدامشان به نوعی متفاوت عمل کرده اند
mostafa.kamali95@yahoo.com۸۵۶۵۰۳۰۱:۰۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
محمود از خودش حرفی نمی زند هر چه می گوید از اتاق فکر است که به ایشان می گویند بگویند اینها تاکتیک های سیاسی است تا خارجی را گول بزنند و انها فکر کنند در ایران چند جناح وجود دارد و انها را از فکر حمله و دشمنی بیشتر با ایران بازدارند
ناشناس۸۵۶۵۲۴۰۱:۴۱:۵۳ ۱۳۹۸/۱/۲۶
عباس عبدی و حمید ابوطالبی و معصومه ابتکار و سایر اصلاح طالبانی که از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن و باعث تحریم های اولیه برعلیه کشور شدند باید سکوت اختیار کنند.
ناشناس۸۵۶۶۰۳۰۶:۳۶:۵۰ ۱۳۹۸/۱/۲۶
دختر خیابان انقلاب اثر سو کارش را بر جامعه چشم و هم چشمی ما گذاشت
علی۸۵۶۲۹۸۲۰:۴۹:۱۳ ۱۳۹۸/۱/۲۵
این بی انصافیست چون احمدی نژاد به کید انگلیسیها اشاره کرد که میخواستند بعد از برگشت امام و جمع شدن همه رهبران انقلاب همه شان را در ۲۱ بهمن قتل عام کند که امام ره کیدشان را با دستور لغوحکومت نظامی شکست
ناشناس۸۵۶۳۰۷۲۰:۵۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱/۲۵
بعضی افراد در مقابل گفتار و کردار خود مصونیت دارند ، یکی مثل احمدی نژاد هر کاری بخواد میکنه اما دریغ از رسیدگی !
ناشناس۸۵۶۳۵۸۲۱:۳۳:۴۵ ۱۳۹۸/۱/۲۵
چرا اتهامات دیرهنگام علیه محمود شنیده میشود؟ تا حالا کجا بودی؟
ناشناس۸۵۶۳۵۹۲۱:۳۸:۰۲ ۱۳۹۸/۱/۲۵
بعضی ها برگ برنده دارند!
ناشناس۸۵۶۴۱۲۲۳:۰۰:۱۳ ۱۳۹۸/۱/۲۵
از مخالفای سرسخت محمود بودم وهستم اما معتقدم اگه محمود به این حرف اعتقاد هم داشته به عنوان کسی که رئیس جمهور بوده قطعا این قدر می دونسته که نباید اونو تو جمع مطرح کنه !! متاسفانه کسایی که در زمان ریاست او برا حفظ موقعیت هر تهمتی تونستن به مخالفاش زدن حالا هم برا حفظ موقعیت از اینکه به او تهمت بزنن ابایی ندارن !!!
ناشناس۸۵۶۵۰۶۰۱:۱۱:۰۳ ۱۳۹۸/۱/۲۶
دروغها علیه محمود به جایی نمیرسه
ناشناس۸۵۶۵۲۱۰۱:۳۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
صحبت های آقای امیری فر کذب محض است دکتر احمدی نژاد هرگز چنین سخنانی نگفته است .
نوایی۸۵۶۳۲۷۲۱:۱۰:۰۵ ۱۳۹۸/۱/۲۵
عباس عبدی و ابتکار باید پاسخگوی بالارفتن از سفارتذآمریکا بدون اطلاع امام باشند گلی به جمال احمدی نژاد که مخالف تسخیرسفارت آمریکا بود به اعتراف ابتکار چون محمود میدانست انقلاب نوپاست و این کار بهانه جنگ ایجادمیکند که همان شد
ناشناس۸۵۶۳۴۸۲۱:۲۵:۳۴ ۱۳۹۸/۱/۲۵
به دلیل تعطیلی کارخانه محل اشتغالم بعد‌از 16 سال سابقه کار مدت 4 سال است که بیکارم. با داشتن مدرک لیسانس به هرکجا که مراجعه می‌کنم می‌گویند جوانها بیکارند چه رسد به شمای 45 ساله متأهل و دارای 2 فرزند. هیچ منبع درآمدی ندارم و با پدر بازنشسته‌ام زندگی می‌کنم
ناشناس۸۵۶۳۷۶۲۲:۰۴:۰۳ ۱۳۹۸/۱/۲۵
برادرحاج حسین!!واقعن بستن یا نبستن تنگه هرمز، مسئله و مشکل مردم راحل خواهدکرد،؟؟
ناشناس۸۵۶۴۳۱۲۳:۲۳:۴۱ ۱۳۹۸/۱/۲۵
خوشحال شدیم که شنیدیم قرار است از لوازم خانگی تولید داخل به سیل‌زده‌ها کمک بشود این اقدام باعث شکوفایی و رونق تولید و اقتصاد در کشور خواهد شد. ان شاءا... تولیدکنندگان داخلی هم به سمت ارتقای کیفی محصولات‌شان بروند.
ناشناس۸۵۶۴۳۳۲۳:۲۴:۳۷ ۱۳۹۸/۱/۲۵
عجیب است که شرکت رجا اصرار دارد فیلم‌های مسئله‌دار و بامحتوای بدآموزی را در واگن‌های قطار برای مسافرین پخش کند! در سفری که ما داشتیم فیلم هزارپا در تمسخر جانبازان پخش شد.
ناشناس۸۵۶۴۳۴۲۳:۲۵:۰۹ ۱۳۹۸/۱/۲۵
در این وضعیت اسفبار سیل لرستان و خوزستان، بانک ملی دائم پیام می‌فرستد که قسط وام شما به تأخیر افتاده اقدام کنید که حسابتان مسدود نشود! مردم این دو استان گرفتار لنگ یک سرپناه‌اند و این حضرات به دنبال منافع خود! اگر همین کار را با وام‌گیرندگان میلیاردی هم می‌کردند این وضع بدهی‌های میلیاردی نبود!
ناشناس۸۵۶۴۵۱۲۳:۴۸:۰۵ ۱۳۹۸/۱/۲۵
دو مقاله ضد پزشک چاپ کنید مشکلات حل میشه.قبل سقوط ریال میگفتید پزشک عمومی ماهی ۵ملیون داره.الان میگید ۲۲.فکر کنم باید بگید ۴۰تا توی دهن خواننده بچرخه
ناشناس۸۵۶۴۵۷۲۳:۵۴:۱۰ ۱۳۹۸/۱/۲۵
امیری فرد اگر راست میگوید چرا همان موقع موضوع را علنی نکرد حالا که همه با احمدی نزاد لج شدند و برای اعلام برائت از احمدی نزاد این حرف را میزند
ناشناس۸۵۶۵۲۶۰۱:۴۳:۳۹ ۱۳۹۸/۱/۲۶
پرونده حسین فریدون به کجا رسید ؟!
ناشناس۸۵۶۵۴۳۰۲:۲۹:۳۴ ۱۳۹۸/۱/۲۶
مگر میشود دروغ به این بزرگی گفت و در خانه ملت در جایگاه مهم نمایندگی نشست نفی یا اثبات این ادعا پنج دقیقه وقت دادگاه را میگیرد عدم پیگیری قضائی آقای فریدون شک بر انگیز است .
ناشناس۸۵۶۵۶۴۰۲:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
شاید حق با احمدی نژاد باشد بعید نیست انگلیسها در انقلاب ۵۷ دست داشته باشند.
ناشناس۸۵۶۵۸۳۰۳:۲۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱/۲۶
احمدینژاد مسیرش حقه. گاهی هم تو خاکی میزنه ولی مسیرش درسته. اصلاح طلبها رو جمع کنید که اصل تحریم و برجام پشت بندش و برنامه های دیگه وه میخواند سر مردم در بیارند زیر سر اونها است.
علی۸۵۶۵۹۹۰۶:۲۶:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
محمود احمدی نژاد با این انگلیسی ها فرق داشت.
ناشناس۸۵۶۶۸۱۰۷:۴۷:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
حسین شریعتمداری خوبه خودش به جای این همه پیشنهاد، یک اقدام عملی انجام بده تا همه مطمئن بشن به انچه که میگه اعتقادداره، یک عملیات انتحاری خودش علیه ناو آمریکا انجام بده ،شاید اون موقع بشه به صداقت در برخی گفتار و تحلیل هاش تا حدودی باور کرد.
ناشناس۸۵۶۷۱۲۰۸:۰۶:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
پس احمدی نژاد هم حرف راست میزند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین