واکنش الیاس حضرتی به اقدام خصمانه آمریکا

گروه سیاسی الف،   3980120080

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه نتوانسته‌اند تحلیل و بررسی درستی از کشور ما داشته باشند.

به گزارش فارس، الیاس حضرتی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن نادان ما، سپاه را مورد اتهام خودش قرار داد که این اتهام هم جای تبریک دارد، چراکه آمریکایی‌ها هیچگاه نتوانسته‌اند تحلیل و بررسی درستی از کشور ما داشته باشند.

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها در ۲۸ مرداد با تحلیل غلط خود کودتا کردند و همچنین با بررسی‌های نادرست خود از رژیم مستبد شاهنشاهی حمایت کردند و امروز هم در مقابله با ملت و نظام ایران، سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند که این مسئله هم ناشی از تحلیل اشتباه آنان است، چرا که با این اقدام خود محبوبیت سپاه را افزایش دادند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که بین ملت، دولت و اقشار مختلف ایران شکاف و فاصله ایجاد کنند اما باید بدانند که همه مردم ما اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، ترک، لر و عرب خود را پاسدار می‌دانند، در حالی‌که آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که سپاه یک سازمان محدود است اما کل ملت ایران پاسدار هستند.

حضرتی بیان کرد: آنچه امروز ما با آن مواجهیم، دشمن نادانی است که قصد جانمان و همچنین برهم زدن مملکتمان را دارد.

وی افزود: ما امروز باید در مجلس پیام روشنی به آمریکایی‌ها بدهیم و نیروهای آمریکا در غرب آسیا را به عنوان تروریست اعلام کنیم و همچنین اختلافات داخلی و سوءتفاهم‌های بیخودی که در میان برخی افراد وجود دارد، کنار گذاشته شود، چرا که در این شرایط ما نباید اختلافات جزئی و سلیقه‌ای داشته باشیم و باید این اختلافات را کنار بگذاریم.

حضرتی گفت: امروز همه فراکسیون‌های مجلس از همه سلیقه‌ها لباس سپاه پوشیدند و نشان دادند که آماده رزم و دفاع از انقلابشان هستند و ما نباید اختلافات جزئی خود را بزرگ کنیم، چرا که در این صورت به سیاست‌های آمریکا کمک کرده ایم، بلکه باید همه توان خود را برای اتحاد و انسجام داخلی بگذاریم.