آیت‌الله نوری‌همدانی: اگر ایران اراده کند اسرائیل را نابود می‌کند

گروه سیاسی الف،   3980119169 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرجع تقلید شیعیان پاسداران را قدرت و عظمت اسلام دانست و گفت: اسرائیل در تیررس ما بوده و اگر اراده کنیم این رژیم را می‌توانیم نابود کنیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی: اگر ایران اراده کند اسرائیل را نابود می‌کند

به گزارش تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای سازمان اطلاعات سپاه قزوین، با بیان اهمیت کادر سازی در دین مبین اسلام اظهار داشت: در اسلام کادر سازی و دسته‌بندی دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده چراکه اسلام دارای ابعاد متعددی است که از جمله آن‌ها کادر سازی است.

مرجع تقلید شیعیان با توصیه به مطالعه سه مجموعه کتاب دفتر تبیان، صحیفه نور و وصیت‌نامه امام راحل گفت: امام راحل یک رجل الهی و با عظمتی بوده که توانسته در کل جهان تحول عظیمی ایجاد کند که حاصل تجارب خود را در وصیت‌نامه‌اش آورده است درنتیجه باید این وصیت‌نامه را حفظ کنیم تا به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

وی بیان کرد: خداوند متعال هر پیامبری را که برانگیخته دو ابزار قرآن کریم و وسیله‌ای برای جهاد را در اختیار آن‌ها قرار داده است، در این رابطه پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند تمام خیر و خوبی‌ها در سایه شمشیر بوده و تمام عزت‌ها بستگی به شمشیر دارد.

آیت‌الله نوری همدانی نهج‌البلاغه را حاوی مطالب مهمی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: جهاد هیچ‌گاه تعطیل نشده و قوای مسلح باید بدانند که کادر سازی از موقعیت و فضیلت بسیاری برخوردار است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان کرد: عظمت و عزت هر مسلمانی بسته به این بوده که نسبت به جهاد چه نگرشی داشته باشد، یک مسلمان کامل کار، عمل و فرهنگش باید این باشد که در برابر دشمنان ساکت نبوده و اقدام به جهاد کند.

وی با بیان تفاوت آلات و ابزار جنگ سرد با جنگ نرم ابراز کرد: حضرت علی (ع) نیز در نامه 33 نهج‌البلاغه نوشته‌اند چشم من به کسانی است که شغلشان شغلی بوده که با بصیرت تمام اوضاع را در نظر می‌گیرند، معاویه عده‌ای را برای خرابکاری در مراسم حج فرستاده و باید افرادی محکم و با صلابت در برابر این‌ها بایستید.

آیت‌الله نوری همدانی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی معنوی دانست و گفت: حکومت، علم و ارزش سه مولفه‌ای هستند که اگر وجود نداشته باشند حکومتی نخواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان در پایان عنوان کرد: دشمنان نتوانسته‌اند در برابر پاسداران و حزب‌الله ایستادگی کند درنتیجه آن‌ها را تروریست معرفی کرده است، ما این طرز فکر را محکوم می‌کنیم و پاسداران را قدرت و عظمت اسلام می‌دانیم، اسرائیل در تیررس ما بوده و اگر اراده کنیم این رژیم را می‌توانیم نابود کنیم.