تفرجگاه‌های دربند،‌ درکه،‌ کن و فرحزاد امروز تعطیل است

گروه اجتماعی الف،   3980112031 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در امروز ۱۲ فروردین خبر داد.

احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در پایتخت اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهر تهران به‌تمامی دستگاه‌ها ازجمله شهرداری تهران آماده‌باش داده است و این وضعیت تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سطح آب مسیل‌هایی که در مجاورت اتوبان‌ها قرار دارند به‌طور مرتب رصد می‌شوند، افزود: در حال حاضر 10 هزار نیروی خدمات شهری شهرداری تهران، 520 تیم جستجو و نجات هلال‌احمر، 265 واحد گشت و انتظامی و 40 اکیپ سازمان آب در آماده‌باش صد درصد قرار دارند.

‌رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن اشاره به تعطیلی بوستان نهج‌البلاغه بیان کرد: روز دوشنبه 12 فروردین تمامی واحدهای صنفی در دربند، درکه، فرحزاد و کن تعطیل خواهند بود و اجازه اتراق و پارک خودرو در این نقاط به شهروندان داده نمی‌شود.

صادقی به آخرین پیش‌بینی سازمان هواشناسی نیز اشاره و عنوان کرد: بارش شدید باران امروز پیش از ظهر آغازشده و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت، همچنین در روز 13 فروردین نیز بارش‌های پراکنده در پایتخت خواهیم داشت.

وی از شهروندان خواست تا امروز از اتراق و پارک خودروها در کنار رودخانه و مسیل‌ها خودداری کنند و حتی‌الامکان از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند.