مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان بیشتر شده‌اند

گروه اقتصادی الف،   3980105003

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۹ درصدی گردشگران از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد و گفت: جمعیتی بالغ 440 هزار نفر در این مدت وارد استان شده اند.

مجتبی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۹۸ شاهد حضور چشمگیر مسافران در این استان هستیم به طوری که حجم زیاد مسافران در کوه خواجه سیستان موجب ترافیک شدید شده و به همین منظور جلسه ای در فرمانداری شهرستان هامون تشکیل و راه جدیدی برای تردد مسافران ایجاد شد.

وی از افزایش ۱۹ درصدی گردشگران از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد و افزود: جمعیتی بالغ  440 هزار نفر در این مدت وارد استان شده اند.

میر حسینی ادامه داد با وجود اینکه اقامتگاه های زیادی به ظرفیت تاسیسات گردشگری استان اضافه شده اما حضور گسترده گردشگران امسال موجب تکمیل ظرفیت این اقامتگاه‌ها شده است و حتی با کمبود هتل و سایر تاسیسات اقامتی مواجه شدیم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: گردشگری ماهیتی فرابخشی دارد و مشارکت همه دستگاه ها میتواند به توسعه این صنعت کمک کند که خوشبختانه در استان همبستگی خاصی بین دستگاهها برای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران ایجاد شده است.