آماده باش پلیس برای چهارشنبه سوری

گروه اجتماعی الف،   3971224045 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار ایوب سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: البته در این خصوص دستگاه‌ها و نهادهای دیگری هم مسئولیت دارند که وارد عمل شده‌اند، پلیس هم از مدت‌ها قبل اقدامات خود در این زمینه را آغاز کرد و با نظارت و توان اطلاعاتی خود موفق شد تا در گلوگاه‌های مختلف از قاچاق و توزیع مواد محترقه خطرناک در کشور جلوگیری کند. چندین انبار نیز طی این مدت از سوی ماموران پلیس کشف شده است.

وی با بیان اینکه اقدام اصلی پلیس در این راستا صورت گرفت که مواد محترقه خطرناک در جامعه پخش نشود، درباره برگزاری محله محور چهارشنبه سوری نیز گفت: آنچه که ما می‌گوییم این است که معابر عمومی، جاهایی که محل تردد و ازدحام مردم باشد نباید دچار مشکل شود و طبیعی است که برای حفظ آرامش و امنیت مردم در جاهایی که در تردد مردم خلل ایجاد شود، چنین اجازه ‌ای نخواهیم داد.

به گفته جانشین فرمانده ناجا، رویکرد پلیس در چهارشنبه سوری این است که از وقوع تخلفات جلوگیری کند.

سلیمانی در مورد افرادی که ممکن است به اموال عمومی و تجهیزات شهری آسیب برسانند نیز گفت: قطعا با این موارد برخورد می کنیم، حتی در جریان هستیم بعضی‌ها فراخوان‌هایی زدند که ما حواسمان به آنها هم هست و به استان‌ها نیز ابلاغ کرده‌ایم که مراقب افرادی که قصد برهم زدم آرامش و سواستفاده از این فضا را دارنذ، باشند.

وی اضافه کرد: پلییس به شیوه‌ای هوشمندانه با تخلفات و افراد متخلف برخورد خواهد کرد.