با سفرزون، هوشمند بگردید؛ سفر نوروزی‌ را از نو بسازید و جایزه ببرید!

گزارش بازرگانی،   3971223168
با سفرزون، هوشمند بگردید؛ سفر نوروزی‌ را از نو بسازید و جایزه ببرید!

سفر نوروزی فرصتی است برای مسافران و مشتاقان سفر تا بتوانند دل در گرو کشف جاده و گوشه و کنار پرت و دور از چشم بین شهری یا استانی اوقاتی خوش را سپری کنند. سفرزون با هدف تقویت گردشگری داخلی امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در قالب یک مسابقه نوروزگردی (ایران‌گردی) به نام «سفرتو از نو بساز» فراهم کرده است.

نوروز در پیش است تا ایرانی‌های عاشق بستن باروُبندیل و زدن به جاده، بار دیگر به قصد رفتن به سفر نوروزی یا دیدار عزیزان، اقوام، خانواده و تجربه‌های نو و ناشناخته، خود را آماده کنند! سفرهای نوروزی‌ که انگار مزه‌اش تنها به همین «سفر رفتن با ماشین یا وسیله‌ی نقلی شخصی خود ماست» و لذتش هم به «بودن در جاده و رانندگی و سفر در کنار خیل عظیم هموطنان» نونوار شده‌ی نوروزی‌! به همین خاطر است که  این‌روزها کمتر ایرانی‌ را می‌توان سراغ گرفت که به فکر برنامه‌ی سفر نوروزی‌اش نیافتد و برای اجرای آن، به کندوُکاو و پرس‌و‌ُجو مشغول نباشد!

 

 

سفر نوروزی، فرصتی برای کشف ناشناخته‌های جاده‌ها و دیدنی‌های پنهانِ ایران زیبا

سفر نوروزی مثل یک‌جور توفیق اجباری می‌ماند که در طی آن، مسافران پر انرژی و مشتاق جاده‌ها، در کنار اشتیاق‌شان برای رسیدن به مقصد مورد نظرشان، دل در گروِ کشف جاده‌ها و گوشه و کنارهای پرت و دور از چشم بین شهری یا استانی نیز می‌بندند. یعنی یک‌جورهایی ایرانی‌ها، با یک تیر (یا بهتر گفته شود یک سفر) چند نشان و جای دیدنی مختلف (و بعضا جاهای دیدنی چند شهر یا استان کشور) را در ایام تعطیلات نوروزی با هم می‌بینند و سیاحت می‌کنند. بر این اساس شاید بیراه نباشد اگر به سفر نوروزی «شاه سفر» ایرانی‌ها گفته شود، یعنی سفری که در دل خود چندین سفر کوچک و سیاحت مختلف را در بر دارد. فرصتی برای کشف جزییات و حواشی مسیر و راه تا خود مقصد و جاذبه‌های آن!

کمپین نوروزی سفرزون، پر از جایزه و کاملا رایگان!

برند دانش‌بنیان سفرزون با هدف تقویت توان گردشگری داخلی و درآمدزایی پایدار برای فعالان حقیقی و حقوقی مرتبط این صنعت آغاز کرده است و در نظر دارد تا در تعطیلات پر طراوت نوروزی و برای شیرین‌تر شدن این آیین چندین هزار ساله‌ی اصیل ایرانی، در قالب طراحی یک مسابقه‌ی نوروزگردی (ایران‌گردی) به نام «سفرتو از نو بساز» و با همکاری تنی چند از «فعالان حوزه‌ی گردشگری دیجیتال کشور در شبکه‌های اجتماعی»، به آن دسته از کاربران و مسافرانی که از تاریخ 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 در یکی از تیم‌های «سفرسازی سفرزون» شرکت کرده‌اند، و ضمن ثبت نام در وب‌سایت یا دریافت اپلیکیشن «سفرزون» و از امکانات آن جهت «دریافت و طراحی برنامه‌های رایگان ایران گردی» استفاده کرده‌اند، جوایز نفیسی را تحت عنوان کمک هزینه‌ی سفر، به سه تیم برگزیده‌ی دارای بیشترین امتیاز، اعطا کند. علاقه‌مندان جهت دریافت توضیحات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

پروژه‌ی دانش‌بنیان سفرزون با هدف اصلی «ایجاد شهامت و انگیزه‌ی سفر» و با فراهم ساختن بستر مناسب برای تجربه‌ی «گردشگری هوشمند و تعاملی» و همچنین ارائه‌ی پیشنهادات مقرون به‌صرفه‌ی مرتبط با حوزه‌ی گردشگری و برنامه‌ریزی اوقات فراغت، ایجاد شده است. پلتفرم هوشمند و تعاملی برنامه‌ریز سفرزون از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که برخی از این امکانات در نوع خود، جزء نخستین‌ ابداعات در زمینه‌ی گردشگری دیجیتال و هوشمند کشور به حساب می‌آیند.

سفرزون چیست و چه کاربردی دارد؟

پروژه و پلتفرم سفرزون، از چهار بخش اصلی تشکیل یافته است:

بخش موتور هوشمند برنامه ریز سفر و گردشگری سفرزون (که امکان طراحی برنامه‌ی سفر کاربران را به دو صورت انتخاب هوشمند، یعنی به انتخاب هوش مصنوعی سفرزون، و انتخاب دستی یعنی طراحی برنامه با انتخاب شخص کاربر را داراست!)

بخش پاتوق سفرزون که قابلیت به اشتراک گذاری نظرات تخصصی و پیشنهادات حرفه‌ای کاربران در بستر سفرزون جهت ایجاد تعامل و نقد و بررسی را دارد. ( پاتوق سفرزون بستری امروزی است که قابلیت‌هایی چون برقراری تعامل با راهنمایان (یا همان تورلیدرها)، متخصصان و حرفه‌ای‌های گردشگری کشور را دارا است و در راستای تقویت بسترهای ارتباطاتی و سهولت فضای همفکری چندجانبه، جهت دریافت نقد و بررسی برنامه‌های سفر دیگر سفرزونی‌ها، طراحی شده است.)

بخش دریافت خدمات بلیط و رزرواسیون (که جهت رفاه بیشتر کاربران و پاسخگویی همه‌جانبه -360 درجه- به خواسته‌های مسافران در زمینه‌ی خرید به صرفه‌ی بلیط‌های هواپیمای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و بلیط قطار است)

بخش  درآمدزایی مخصوص راهنمایان حرفه‌ای گردشگری و برگزارکنندگان تور و اقامتگاه‌های بوم‌گردی (در این قسمت از پلتفرم سفرزون، کلیه راهنمایان حرفه‌ای گردشگری کشور و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اوقات فراغت می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال مدارک مربوطه جهت تایید صلاحیت، با ثبت حساب کاربری رسمی خود در سفرزون، تمامی خدمات فروشی و قابل ارائه‌ی خود را به اشتراک دیگر کاربران قرار دهند و از طریق این بستر، برای پکیج‌های خدماتی خود بازاریابی کنند و از دیگر امکانات این بستر، بهره‌مند شوند.)

مزیت‌های سفرزون در قیاس با سایر اپلیکیشن‌ها و برندهای حوزه‌ی گردشگری دیجیتال کشور

سفرزون اولین برنامه‌ریز هوشمند گردشگری و اوقات فراغت کشور است که نه تنها به کاربران امکان «ثبت نام و داشتن حساب کاربری مختص خود» را ارائه می‌دهد، که در عین حال با توجه به الگوریتم پیشرفته‌ی ابداعی و «هوشمند » خود، قادر به ارائه‌ی «بی نهایت برنامه‌ی رایگان سفرگردی و گردشگری» را نیز دارد و به تمامی مسافرانی که اطلاع چندانی از جاذبه‌های گردشگری موجود در جای جای کشور پهناور ندارند، به آسانی و در چند ثانیه، امکان دریافت «برنامه‌ی زمان‌بندی شده‌ سفر»شان را تنها با پرکردن چند سوال ساده و درج تعداد روزهای اقامت‌شان، را نیز ارائه می‌دهد.

در کنار این ابداع منحصر به فرد و خدمت یگانه‌ی سفرزون، کاربران همچنین با استفاده از سفرزون، قادر به برخورداری از امکانات زیر نیز هستند:

1 – امکان دریافت بی نهایت برنامه‌ی رایگان سفرگردی داخلی و خارجی

2- امکان ویرایش و شخصی سازی برنامه های سفری بر اساس سلیقه و ذائقه‌ی کاربران

3- امکان افزودن جاذبه و عکس از جاذبه های دیدنی توسط کاربر (کاملا تعاملی و دوسویه)

امکان آدرس یابی نقطه به نقطه یا تمام برنامه‌ی سفر و جاذبه‌های آن بر روی بستر نقشه‌ی گوگل (شبیه به اپلیکیشن‌های معتبر مسیریابی)

امکان کسب امتیاز و شرکت در لیگ‌های چندگانه‌ی سفرزون بر اساس تعداد فعالیت‌های کاربر در بستر سفرزون و شرکت در قرعه‌کشی‌های گوناگون در پایان هر ماه.

امکان ثبت حساب کاربری تجاری برای فعالان حقیقی یا حقوقی و همچنین راهنمایان گردشگری کشور، جهت برخورداری از فضای فروش اختصاصی در پلتفرم مارکت سفرزون و بازاریابی و فروش مستقیم محصولات و خدمات مرتبط خود به کاربران حقیقی دوستدار سفر و خدمات مربوطه

سفرزون ضمن آرزوی سالی پربار و سرشار از خیر و شادی برای تمام هموطنان، از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند برای دریافت اپلیکیشن سفرزون یا مراجعه به وب‌سایت رسمی آن و شرکت در کمپین نوروزی #سفرتوازنوبساز، اینجا را کلیک کنند!