پیشکسوت فوتبال ایران: پرسپولیس نفرین شده است!/منشا بهتر از بودیمیر برای پرسپولیس است

گروه ورزشی الف،   3971223024 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پیشکسوت فوتبال ایران در اظهارنظر عجیبی گفت: شاید خیلی ها بگویند تمام این صحبت ها خرافی است اما من معتقدم پرسپولیس نفرین شده است

 پرسپولیس نفرین شده است!/منشا بهتر از بودیمیر برای پرسپولیس است

بهزاد داداش زاده در گفتگو با مهر، در خصوص نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: متاسفانه پرسپولیس همچنان با مشکلات فنی و روحی دست و پنجه نرم می‌کند. باخت این تیم مقابل السد قطر نشان داد که بازیکنان پرسپولیس روحیه خود را از دست داده‌اند و می‌خواهند پرسپولیس از لحاظ روحی دچار مشکل شده است. این تیم نیازمند ریکاوری است. پرسپولیس همیشه در دقایق پایانی گلزنی می‌کرد اما امسال خلاف این اتفاق افتاده است.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تعجب‌آور است که پرسپولیس با وجود بازیکنان جدیدش که هر کدام به تنهایی خیلی خوب هستند هنوز نتوانسته اند در قالب ترکیب تیمی عملکرد مناسب داشته باشند.

داداش زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: شاید خستگی بازیکنان روی موقعیت‌هایی که از دست می‌دهند تاثیرگذار باشد اما مشکل اصلی آنها روحی است. برانکو ایوانکوویچ یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است و حالا وقتش است بار دیگر هنر خود را در بازیابی روحیه تیمش نشان دهد.

وی اذعان داشت: مورد مهمی که هنوز برای من و بسیاری از هواداران جای سوال دارد کنار گذاشتن گادوین منشا از پرسپولیس است. ای‌کاش ماریو بودیمیر را ابتدای فصل به پرسپولیس می‌آوردند. او نیاز به زمان دارد. در صورتیکه منشا می‌توانست برای پرسپولیس بهتر از بودیمیر بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در اظهاری نظری عجیب در خصوص عدم نتیجه‌گیری این تیم گفت: پرسپولیس گویا نفرین شده است. شاید خیلی‌ها بگویند زدن این حرف، خرافات است اما بازی‌های قبلی پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم دچار مشکلات اساسی شده است.

داداش زاده درباره شانس صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: کار پرسپولیس سخت شد. برانکو باید تیمش را از لحاظ روحی تقویت کند تا آنها اعتماد به نفس لازم را پیدا کنند. در غیر اینصورت بعید نیست این تیم در لیگ برتر هم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام بهتر از برانکو هیچکس نمی‌تواند پرسپولیس را بررسی کند. باید کادر فنی آسیب شناسی کند که چرا برخی بازیکنانش نظیر سروش رفیعی و سیامک نعمتی دچار افت شده اند. شخصاً به خاطر وجود برانکو در این تیم به آینده پرسپولیس امیدوارم و فکر می‌کنم خیلی زود بردهای متوالی‌اش را تکرار کند.