سید مجید بنی‌فاطمه: هیچ ارتباط مالی با حسین هدایتی ندارم

گروه اجتماعی الف،   3971214197 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سیدمجید بنی‌فاطمه درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده از انتشار تصویرش درکنار حسین هدایتی گفت: این فرد یک بار به هیات ما آمد و من هم دوبار در جلسه روضه او شرکت کردم و هیچ پولی از وی دراین خصوص نگرفتم.

به گزارش فارس؛ در نخستین جلسه محاکمه حسین هدایتی، نماینده دادستانی اعلام کرد که گفت: «هرکس از هدایتی پول گرفته، باید پس بدهد» این جمله خیلی زود باعث شد تا اسم افرادی که از هدایتی پول گرفته‌اند، به رسانه باز شود.

عده‌ای نیز در این میان سعی کردند تا با انتشار تصویر هدایتی در کنار مداحان، آنها را متهم به پول گرفتن از هدایتی کنند.

یکی از تصاویری که این روزها با همین نگاه منتشر می‌شود، تصویر یادگاری پس از یک روضه خانگی است که در آن حسین هدایتی در کنار سعید حدادیان، سیدمجید بنی‌فاطمه، نریمان پناهی و علی مومنی ایستاده است.

هدایتی که در یک خانواده مذهبی و هیئتی بزرگ شده، همیشه در هیئت‌ها حضور مستمر داشته و خودش هم روضه خانگی برگزار می‌کرد، اما واقعا سوال اینجاست که اگر یکی از هیئتی‌ها، در دادگاه متهم و حتی محکوم شود، این اتهام متوجه دیگران هم می‌شود؟

سیدمجید بنی‌فاطمه هر چند که تمایلی به مصاحبه در این خصوص ندارد، اما برای آنکه این سوتفاهم‌ها برطرف شود گفت: در طول سال‌های فعالیت آقای هدایتی، ارتباط اصلی ایشان با ورزشکاران و برخی از فوتبالیست‌ها بوده، اما حالا که اتهاماتی به ایشان وارد شده، برخی تصاویر پس از روضه را منتشر می‌کنند که انگشت اتهام را به سوی ذاکران اهل بیت نشانه ببرند. سوال من از کسانی که صرفاً به خاطر یک عکس و نه اطلاعات مستند، تهمت می‌زنند این است که آیا حضور دو نفر در یک قاب عکس باعث می‌شود که مسئولیت کارهای یکدیگر را بپذیرند؟ مگر قرار است من جوابگوی اعمال کسانی باشم که با آن‌ها عکس دارم؟ همیشه در حاشیه هیئت‌ها، خیلی‌ها سراغ ما می‌آیند و عکس می‌گیرند. عکس این موضوع هم صادق است؛ دیگرانی هم که با من عکس می‌گیرند، قرار نیست جوابگوی اعمال من باشند.

بنی فاطمه درباره حساسیت‌هایی که در این خصوص وجود دارد، گفت: ما که نمی‌توانیم قبل از ورود افراد به هیات یا قبل از عکس گرفتن، پرونده اشخاص را بررسی کنیم. همه انسان‌ها بی‌گناه هستند، مگر آنکه جرمشان در دادگاه ثابت شود، من نمی‌توانم بنا را بگذارم به اینکه همه مجرمند! این نگاه نه اسلامی است، نه اخلاقی. حالا اگر یک نفر در دادگاه محکوم شد، به دیگران چه ارتباطی دارد؟

او درباره حضور هدایتی در هیئت ریحانه‌الحسین گفت: آقای هدایتی یک بار به هیات ما آمدند، من هم دو بار به روضه ایشان رفتم و هیچ پولی بین ما رد و بدل نشد. در ضمن فراموش نکنید که در آن زمان نه اتهامی بود، نه جرمی. آقای هدایتی در برنامه‌های ورزشی تلویزیون هم حتی حاضر می‌شد. ارتباط ما در چارچوب هیئت و با یک شهروند عادی انجام شد و کوچکترین ارتباط مالی بین ما نبود.

بنی‌فاطمه در پایان گفت: کسانی که با ایشان در ارتباط بودند و مراوده اقتصادی داشتند، خودشان باید پاسخگوی رفتارها و اقداماتشان باشند و این درست نیست که با بهانه‌های پیش پا افتاده‌ای مثل یک عکس، پای نوکران سیدالشهدا را به موضوعی که اساساً ارتباطی با آنها ندارد باز کنید. البته مردم هم آگاهند و فریب این جنجال های رسانه‌ای را نمی‌خورند.