رئیس کل گمرک ایران: صادرات ایران با وجود تحریم‌ها به ۷۰ میلیارد دلار رسید

گروه اقتصادی الف،   3971214146 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کل گمرک ایران گفت: در دوران جنگ تحمیلی، ایران در مقابل بدخواهان ایستادگی کرد و ۱۰ میلیارد دلار صادرات داشت این در حالی است که امروز با وجود تحریم‌های خارجی صادرات ما به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش فارس، مهدی میر اشرفی رئیس کل گمرک ایران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مشکلات امروز کشور ناشی از عوامل خارجی و برخی مشکلات ناشی از ناهماهنگی‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه باید در فضایی به دور از احساسات تصمیم گیری شود تا کمترین تبعات و مشکلات برای مردم ایجاد شود، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و نیاز به همدلی و هماهنگی بیشتری هستیم تا جامعه را به سمت آرامش هدایت کنیم.

رئیس کل گمرک ایران بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، ایران در مقابل بدخواهان ایستادگی کرد و 10 میلیارد دلار صادرات داشت این در حالی است که امروز با وجود تحریم‌های خارجی صادرات ما به 70 میلیارد دلار رسیده است.

وی افزود: مردم خوزستان دین به گردن تمام کشور دارند در زمان جنگ بیشترین آسیب و پس از جنگ بیشترین ظرفیت را برای کمک به کشور ارائه دادند.

میر اشرفی عنوان کرد: ما وظیفه نوکری مردم را داریم  و به اینجا آمده‌ایم که حرفی با مردم شریف داشته باشیم همه مسوولان باید جهت خدمت به مردم همکاری های لازم را داشته باشند.