عضو شورای شهر تهران: قیمت واقعی بلیت مترو ۱۱ هزار تومان است

گروه اجتماعی الف،   3971214099 ۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما چاره‌ای به جز افزایش بهای خدمات نداریم گفت: در حال حاضر قیمت واقعی بلیت مترو ۱۱ هزار تومان است البته در گفت‌وگوهای قبلی قیمت بلیت مترو را ۱۰ هزار تومان اعلام کردم.

عضو شورای شهر تهران: قیمت واقعی بلیت مترو ۱۱ هزار تومان است

به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فارس، محمود میرلوحی در صد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که به بررسی بودجه سال ۹۸ می‌پردازد درباره افزایش ۲۰ درصدی نرخ خدمات شهری گفت: از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سال ۹۵ تا سال ۹۷ خدمات شهری افزایشی نداشته است و درواقع خدماتی که در خصوص اتوبوس،‌ مترو و بهشت زهرا انجام شده بر اساس قیمت‌های سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما چاره‌ای جز افزایش قیمت خدمات شهری در سال آینده نداریم، بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال آینده به حدود ۱۸ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان خواهد رسید و این یک بودجه انقباضی است و حدود ۸ هزار میلیارد تومان از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این بودجه صرف حقوق و هزینه‌های جاری و اداری شهر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متاسفانه در مدیریت شهری گذشته برای تامین هزینه‌ها به سمت تسهیلات بانکی می‌رفتند و همین امر موجب افزایش بدهی‌های شهرداری شده است.

میرلوحی خاطرنشان کرد: در صورتی افزایش ۲۰ درصدی نرخ خدمات را در سال آینده خواهیم داشت که باید به سمت کاهش خدمات و یا کاهش کیفیت آن حرکت کنیم.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در حال حاضر قیمت واقعی بلیت مترو ۱۱ هزار تومان است البته در گفت‌وگوهای قبلی قیمت بلیت مترو را ۱۰ هزار تومان اعلام کردم اما با کارهای کارشناسی صورت گرفت مشخص شد قیمت واقعی مترو ۱۱ هزار تومان است.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متاسفانه شهرداری در دوره‌های گذشته مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار است و این بدهی‌ها روز به روز افزایش می‌یابد و هیچ بانکی حاضر نیست در شرایط فعلی به شهرداری وام بدهد.

میرلوحی خاطرنشان کرد: ما برای تامین درآمدهای شهر چاره‌ای جز افزایش بهای خدمات شهر نداریم؛ چراکه ما به سمت تراکم‌فرشی در شهر پیش نمی‌رویم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای نخستین بار ۱۶۵۰ میلیارد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلب‌های دولت به شهرداری پرداخت شده است و قرار بر این است که به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۰۶۵۶۱۱۱:۳۰:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
یعنی هم قیمت تاکسی اینترنتی؟! عمدی میخواید مردم رو روانی کنید دم عید؟ چی از جونمون میخواید؟ ما که دیگه ماشین هم نمیتونیم بخریم با این شرایط. حمل و نقل عمومی باید ارزان باشه. وگرنه برای نصف مردم نمیصرفه برن سر کار. هر چی در میارن باید بدن پول مترو
ناشناس۸۰۷۳۹۵۱۷:۱۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
عملکرد شورای اصلاح طلب: - رنگ آمیزی و تر تمیز کردن پروژه های قالیباف و افتتاح مجدد آن ها. - پول زور گرفتن از مردم.
ناشناس۸۰۷۴۰۴۱۷:۱۶:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
خلایق هر چه لایق ...از ماست که بر ماست
ناشناس۸۰۶۵۶۸۱۱:۳۵:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
همین الان از کیفیت خدمات کم کردید ، همیشه نزدیک سال نو آسفالت خیابان ها و بزرگراهها لکه گیری می شد و جدول ها رنگ آمیزی می شد ولی امسال خبری نیست. طرح های درآمدی هم که همینطور دارید تصویب میکنید مثل پولی کردن راه رفتن توی خیابون ها و .... انگار ارث باباتون هستش
ناشناس۸۰۶۵۷۳۱۱:۳۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تو همین شورای شهر هفتاد درصد صندلی داران اصالتا شهرستانی هستند! این چه معنی میده که بگیم چون تهران بزرگ شده و جمعیتش زیاده همه باید در تامین هزینه هاش به یک اندازه سهیم بشن و فرقی بین تهرانی و غیرتهرانی نیست!!
ناشناس۸۰۶۶۲۵۱۱:۵۰:۰۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
با اسنپ هم 11 تومن نمیشود چقدر حقوق نجومی میگیرید که با پول بلیط مترو میخواهید حقوق شما تامین شود
ناشناس۸۰۶۶۲۸۱۱:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سر سفره قالیباف نشستین و ازش بدگویی می کنین... باشه.
علی۸۰۶۶۳۶۱۱:۵۸:۲۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
حاج آقای عزیز بنده بعنوان یک‌مهندس نفت اولین حقوقم ۷۰۰ دلار بود و ۳۷ سال کار کردم، اگر افزایش حقوق سالیانه را فقط ۱۰ درصد حساب کنیم حقوق پایانی من معادل ۲۳۸۰۰ دلار باید بشود، شما بفرمایید حقوق من را نصف این مبلغ بکنند بعد بلیط مترو و را ۵ دلار بکنید. فعلا که گوشت را با همین شندرغاز حقوق فعلی به قیمت آلمان با ارز آزاد میخریم، باقی گرانی ها پیشکش.
ناشناس۸۰۶۶۴۰۱۲:۰۰:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
حقوق دریافتی واقعی برای شما و امثال شما با این تفکر اشرافیگری 1 میلیون باید باشد!!! البته 1 میلیون ریال!!!
مهران۸۰۶۶۵۴۱۲:۰۶:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تهرانی ها تحویل بگیرن دیدید به چه کسانی رای دادید لیاقت شما ها همین ها هستند نه امثال چمران و قالیباف نوش جون مردم
ناشناس۸۰۷۰۳۰۱۴:۲۵:۰۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تهرانی؟!؟!؟!؟!؟!؟هشتاد درصد کسانی که به این نوابغ رای دادند مهاجر بودن تهرانی کجا بود!!!!!
yasin۸۰۷۳۶۶۱۶:۵۳:۳۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تفکر ایرانی جماعت تهرانی و غیر تهرانی نمیشناسه برادر من .
ناشناس۸۰۶۶۵۶۱۲:۰۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
وقتی هزینه های بیکفایتی مسئولین را بندازیم گردن مردم قیمت بلیط مترو میشه ۱۱ هزار تومان. جالبه که یارو میگه با یک کارشناسی دقیق باین قیمت رسیده ایم.
ناشناس۸۰۶۶۹۱۱۲:۱۹:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
شهرداری در دوره‌های گذشته مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار است
ناشناس۸۰۶۹۵۶۱۴:۰۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
این رو هم اضافه کنید که هیچ کدوم از دولت ها به تعهدات قانونی خود برای پرداخت سهم شهرداری ها اقدام نکردند.
ناشناس۸۰۶۶۹۹۱۲:۲۳:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اصلاح طلبان تا این مردم را بیچاره نکنند دست بردار نیستن .
ناشناس۸۰۶۷۲۱۱۲:۳۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
لطفا به ایشون بفرمایید : 1- سال 97 نسبت به سال 96 مترو افزایش داشته (600 به 800 ) 2- خدمات حمل و نقل عمومی اصولا باید رایگان باشه - لطفا منت نگذارید ( خیلی خدمات قراربود تو این کشور رایکان باشه و سر مردم شیره مالیده شده و اقلی از مردم هم از جیب همدیگه جبران نموده اند) 3-پرسنل بیکارتون رو بازخرید و به سمت مشاغل تولیدی هدایت کنید تا مجبور به پرداخت 8 هزار میلیارد نباشید (توی مترو بیکاری پرسنل به وضوح قابل مشاهده است ، بعضی مواقع در کنترل گیت سه نفر بیکار دارند مردم رو نظاره میکنند یا 10 نفر دارند تو سکوها راه می روند و.....)
ناشناس۸۰۶۷۲۲۱۲:۳۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
قیمت واقعی دستمزدها ودرآمدهای مردم این کشور چقدر است؟؟؟؟؟؟؟ هرکسی جداگانه بر سرمردم منت میگذارد.فراموش کرده اید تمام امکانات این کشورمتعلق به کیست ؟؟؟؟؟
ناشناس۸۰۶۷۵۵۱۲:۴۷:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
یعنی الآن در پاریس لندن نیویورک و .... که گرانترین شهرهای دنیا هستند ده دلار برای بلیط مترو میدهند؟؟؟؟ مدیران ما مدیر هزینه هستند کمی هم به فکر این باشید که چرا هزینه ها انقدر بالاست در کشوری که حداقل دستمز کارگران به 150 دلار در ماه هم نمیرسد ده دلار یعنی فقط یک هفته ایاب و ذهاب به محل کار.
باغستانی۸۰۶۷۹۷۱۳:۰۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
میشه آقایون بفرمایند هزینه نفس کشیدن مردم در سایه این عزیزان چنده ؟ بفرمایند ملت نقد پرداخت کنند یا ندارند بمیرند؟ چون عزیزان از جیب باباشون شهر رو می چرخونند.
ناشناس۸۰۶۸۲۱۱۳:۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
حتی بیشتره کی به کیه
ناشناس۸۰۶۸۲۹۱۳:۱۲:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اولا قیمت واقعی دلار 1200 تومان هست اگر قیمت واقعی مترو یازده هزار تومان هست حداقل حقوق هم باید 1200 یورو باشد
ناشناس۸۰۶۸۵۴۱۳:۲۰:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
برای نخستین بار ۱۶۵۰ میلیارد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلب‌های دولت به شهرداری پرداخت شده است قالیبافت درست میگفت که احمدی نژاد و روحانی پول شهرداری رو نمیدن
ناشناس۸۰۶۸۶۱۱۳:۲۲:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
قالیباف یادت به خیر
مقدم۸۰۶۹۰۰۱۳:۴۶:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اگه قیمت واقعی بلیط مترو 11هزارتومان هستش،به این موضوع هم اشاره کنید که قیمت واقعی حقوق هم باید بین 20تا30میلیون تومان باشه.شماها دیگه وقاحت رو از حد گذروندید...مردم رو چی فرض کردید؟
علیرضا۸۰۶۹۰۸۱۳:۴۹:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
همه اینها نشانه عدم مدیریت امثال شما در شهرداری هستش ، وقتی مدیریت نباشه و بهره وری پائین باشه معلومه قیمت بلیط مترو برای شما 10 هزارتومن در میاد ، مدیران ناکارامد و ریخت و پاش زیاد در شهرداری عامل گرفتاریش هستش
بنده خدا۸۰۶۹۱۵۱۳:۵۲:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
1- چرا شهرداری هزینه های خود را کاهش نمیدهد 2- هزینه واقعی زندگی در تهران و دستمزدی که باید به مردم پرداخت شود چطور؟ نظری دارید؟ ....
ناشناس۸۰۷۱۱۵۱۵:۰۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
هنوز حقوقها 20 درصد افژابش نیافته شما داری 20 درصد جیب مردم را خالی میکنید.
ناشناس۸۰۷۱۲۳۱۵:۰۵:۱۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
عامو حقوق معمولی و حداقل 7 میلیونه چرا همتون یکطرفه میرید و طرف دیگه را نمی بینید این افراد را باید فوری اخراج کرد به علت کم سوادی اقتصادی
ناشناس۸۰۷۱۹۹۱۵:۳۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
چرا این اصلاح طلبان مملکت را ول نمی کنند بروند کنار فرزندانشان در کانادا..............
ناشناس۸۰۷۳۲۵۱۶:۳۷:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
این حرفها جز نمک پاشیدن به زخم مردم چه حاصلی دارد . برادر گرامی شمار امردم فرستادن شورا شهر که بروی برای کسب در امد پایدار برای نگهداری از شهر فکری بکنی طرح بدهی شمار ا که نفرستادن حرفهای مایوس کننده به زبان بیاوری !!!!!!!!!
حمزه۸۰۷۳۴۲۱۶:۴۷:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
شما کاری به قیمت ها نداشته باشید . اصلا شما یکی ول کن برو وضعیت خوب میشه . مردم را راحت بگذاری بهتره .تو از ناامید کردن مردم چه سودی می بری ؟!! امثال نفوذی هستن.
ناشناس۸۰۷۳۵۴۱۶:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
به نظر بنده اساسا شوراهای شهر هیچگونه کارایی ندارن و فقط محل زدو بند شده اند وباید منحل شوند فقط هزینه سربار و اضافه هستند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین