حدادعادل، رئیس «شورای وحدت راهبردی» شد

گروه سیاسی الف،   3971211230 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آن جلسات وحدت نیرو‌های انقلاب تحت عنوان «شورای وحدت راهبردی» با حضور بزرگان و شخصیت‌های اصلی جریان انقلابی ادامه دارد، گفت: اخیرا برای انسجام بیشتر مسئولیت این شورا به عهده آقای حداد عادل گذاشته شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بعد از انتخابات سال ۹۶ جلسات وحدت نیرو‌های انقلاب در قالب جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ادامه داشت، گفت: آن برنامه مدتی است در قدمی فراتر تحت عنوان شورای وحدت راهبردی با حضور بزرگان و شخصیت‌های اصلی جریان انقلابی ادامه دارد.

وی افزود : اخیرا برای انسجام بیشتر و برنامه‌هایی که در سال آینده خواهد بود مسئولیت این شورا به عهده آقای حداد عادل گذاشته شد.

میرتاج‌الدینی در تشریح جزئیات شورای راهبردی وحدت خاطرنشان کرد: همه چهره‌های جریان انقلاب در این شورا هستند و آقای زاکانی نیز ورود بیشتری دارد و جزئیات بیشتر خبر در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دبیرکمیته نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در پایان تاکید کرد: همه جریانات انقلابی در این شورا دعوت شده‌اند و حتی احزاب و جریاناتی که به عضویت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب درنیامده بودند نیز دعوت شده و حضور دارند.