صادقی در گفتگو با الف: مدرک تحصیلی شریعتمداری در زمان رای اعتماد ، فوق لیسانس اعلام شد

گروه سیاسی الف،   3971211146

در حالی که در رسانه ها مطرح شده که مدرک تحصیلی شریعتمداری دیپلم است، اما بنا به گفته محمود صادقی وی در زمان اخذ رای اعتماد برای تصدی وزارت تعاون، اعلام کرد فوق لیسانس دارد.

محمود صادقی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفنگو با خبرنگار الف با اشاره به درج مباحثی در رسانه ها پیرامون مدرک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمان رای اعتماد به آقای شریعتمداری، گفته می شد که وی فوق لیسانس دارد.

وی افزود: آنچه پیرامون مدرک تحصیلی این وزیر مطرح شده را می توان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی کرد تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

اخیرا نامه ای در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که در این نامه نام چهار وزیر ذکر شده و به امضای حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم رسیده است.

مخاطب نامه هم حسین مظفر معاون سابق نظارت مجلس است.

اما آنچه از متن نامه برمی‌آید این است که مدرک تحصیلی فرهاد دژپسند و محمد اسلامی مورد تایید وزارت علوم است اما محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه حتی مدرک لیسانسش را هم ارائه نداده است. همچنین در این نامه آمده که رضا رحمانی وزیر صنعت فقط لیسانس حقوق دارد.

بعد از انتشار این نامه، در رسانه ها مطرح شده که شریعتمداری فقط دیپلم دارد.

وزیر تعاون تا کنون به این مباحث مطرح شده پاسخی نداده است.