سهم ۵۰ درصدی اپل واچ از فروش ساعت‌های هوشمند

گروه فناوری الف،   3971211086

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ساعت‌های هوشمند اپل واچ نیمی از مجموع کل فروش ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان از ساعت‌های هوشمند و هم زمان با رکود بی سابقه در بازارهای جهانی موبایل، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده گوشی به سمت و سوی تولید، طراحی و عرضه ساعت‌های هوشمند روی آورده‌اند.

یکی از نخستین و موفق‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در جهان، اپل واچ است که در سال‌های اخیر از زمان عرضه اولین نسل از آن، با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی مواجه شده است.

حالا به تازگی محققان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی استراتژی آنالیتیکس با انتشار گزارشی جدید نشان داده‌اند که اپل واچ نیمی از میزان فروش کل ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی را از آن خود کرده است.

این آمارها و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت تک رادار حاکی از آن است که اپل هم اکنون در فروش، عرضه و اختصاص بازار ساعت‌های هوشمند و محصولات پوشیدنی پیشتاز و سردمدار بوده و طرفدارانش در جهان بیشتر از محصولات ارائه شده توسط سایر رقبایش است.

اوایل ماه گذشته میلادی بود که موسسه تحقیقاتی و آماری NPD نیز با انتشار آمارهایی مشابه میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ را در مقایسه با سایر گجت های برندهای مختلف بالاتر توصیف کرد.

بر اساس این داده‌های جدید، اپل موفق شده است در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ میلادی، ۹.۲ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را به فروش برساند این در حالیست که این رقم در بازه مشابه سال قبل از آن، ۷.۸ میلیون دستگاه بود. همین تفاوت آماری به وضوح نشان می‌دهد که عملکرد اپل در جلب رضایت و نظر کاربران و همچنین فروش اپل واچ بسیار موفقیت‌آمیز بوده به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۸ میلادی در مجموع توانسته است ۲۲.۵ میلیون دستگاه اپل واچ را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

در این آمارها همچنین گفته شده است که ساعت‌های هوشمند سامسونگ، گارمین، فیت بیت و شیائومی در رتبه‌های بعد از اپل واچ از لحاظ میزان فروش در بازارهای جهانی قرار گرفته‌اند.