بخش«کامنت» ویدئوهای یوتیوب غیرفعال می شود

گروه فناوری الف،   3971210069

یوتیوب بخش اظهارنظر ویدئوهای حاوی کودکان را غیر فعال می کند. این امر پس از آن اتفاق افتاد که افراد مظنون به کودک آزاری کامنت هایی خلاف عرف و مناسب برای این ویدئوها ثبت می کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت یوتیوب اعلام کرد بخش اظهار نظر(کامنت)تمام ویدئوهایی با حضور کودکان را غیر فعال می کند.

 این تصمیم پس از آن گرفته شد که یوتیوب متوجه شد افراد مظنون به کودک آزاری در ویدئوهای حاوی تصاویر کودکان اظهارنظرهایی خلاف عرف و نامناسب ثبت کرده اند.

یوتیوب اعلام کرده «کامنت ها» بخشی مهمی از خدمت این شرکت به حساب می آیند اما غیر فعال کردن آن برای حفظ امنیت کودکان حیاتی است.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: طی هفته گذشته ما بخش کامنت ده ها میلیون ویدئو را حذف کردیم زیرا احتمال داشت در معرض رفتارهای  خلاف عرف و نامناسب باشند.

این روند درباره ویدئوهای حاوی تصاویر کودکان اجرا شده و طی چندماه آتی ما تلاش خود را برای شناسایی این ویدئوها ادامه می دهیم.

البته هنوز هم درتعداد اندکی از کانال های یوتیوب که ویدئوهایی حاوی کودکان دارند،بخش کامنت غیر فعال نشده است. اما یوتیوب به طور فعال کامنت های موجود در این کانال ها را بررسی می کند.