قوچان‌نژاد و ترابی کاندیدای AFC در موثرترین خریدهای لیگ قهرمانان آسیا + لینک

گروه ورزشی الف،   3971208146

سایت AFC نام دو بازیکن ایرانی را در نظرسنجی موثرترین خریدها برای لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.

به گزارش ایسنا، AFC در سایت خود یک نظرسنجی در رابطه با موثرترین خریدها در لیگ قهرمانان آسیا قرار داده که در این میان نام رضا قوچان‌نژاد و مهدی ترابی دیده می‌شود. علاوه بر این بازیکنان، سباستین جووینکو (الهلال)، شویا ناکاجیما (الدحیللئاندرو دامیائو (کاوازاکی فرونتال)، مروان فلینی (شاندونگ لوننگ)، مهدی بن عطیه (الدحیل)، ارسلان میرات آمانوف (لوکوموتیو) و لونگ ژوان ترونگ (بوریرام یونایتد) دیده می‌شوند. کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خواسته تا از میان بازیکنانی که می‌توانند نقش کلیدی برای تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند بهترین انتقال انتخاب شود.

این سایت درباره قوچان‌نژاد نوشت: مهاجم ایرانی در اوایل سال ۲۰۱۹ قبرس را به مقصد استرالیا ترک کرد تا با پیراهن اف. سی سیدنی بازی کند. او به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در لیگ این کشور بازی می‌کند. بازیکن ۳۱ ساله بیشترین دوران ورزشی‌اش را در بلژیک و هلند گذارند و توانست آمار خوبی در این کشورها بر جای بگذارد. او همچنین با پیراهن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گلزنی کرد. قوچان نژاد پیش از این سابقه بازی در جام ملت‌های آسیا را داشته است. او در سال ۲۰۱۴ با تیم کویت اس. سی در این رقابت‌ها به میدان رفت.

AFC در رابطه با ترابی نوشت: پرسپولیس پس از حضور در فینال سال گذشته لیگ قهرمانان در زمستان امسال با سپری کردن محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات اقدام به خرید بازیکن کرد. باشگاه ایرانی با ترابی که در سایپا بازی می‌کرد قرارداد امضا کرد. او یکی از بازیکنان مستعد ایرانی محسوب می‌شود که با توجه به توانایی بالایش در گلزنی می‌تواند به پرسپولیس در این زمینه کمک کند.

بازیکن ۲۴ ساله تاکنون ۲۵ بازی ملی را به ثبت رسانده است. او به همراه تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

برای شرکت در این نظرسنجی این‌جا را کلیک کنید.