۱۰ خبر پربازدید هفته/ از طرح استیضاح رئیس جمهور و فریب‌های بزرگ برای غارت‌های بزرگ تا افزایش نرخ دلار و نمره ۲۰ روحانی به کابینه/ ظریف پاسخ علی کریمی را داد+ تصاویر و فیلم‌های منتخب

گروه سیاسی الف،   3971203149 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اخبار پربازدید الف در هفته‌ای که گذشت در ادامه آمده است؛ برای مشاهده متن کامل خبر می توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه‌ای آن را مطالعه کرد.

۱۰ خبر پربازدید هفته/ از طرح استیضاح رئیس جمهور و فریب‌های بزرگ برای غارت‌های بزرگ تا افزایش نرخ دلار و نمره ۲۰ روحانی به کابینه/ ظریف پاسخ علی کریمی را داد+ تصاویر و فیلم‌های منتخب

۱- طرح عدم کفایت و استیضاح روحانی کلید خورد + جزئیات

طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است که...

بیشتر بخوانید:

اسامی ۱۶ نماینده امضاء کننده طرح استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور

سخنان جالب ذوالنوری برای طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور

 

۲-حقایقی از شاه‌مهره نفوذی‌ها در پست مهم دولتی/ از رقص با زنان نیمه‌برهنه تا تحرکات مشکوک تحت نظر «موساد» + تصاویر

بعد از بازداشت شماری از متهمان به جاسوسی از مراکز نظامی (در پوشش فعالیت‌های محیط زیستی) در اواسط زمستان ۹۶، کاوه مدنی لاریجانی معاون عیسی کلانتری در سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برای مدتی کوتاه بازداشت شد و

 

۳- درخواست ائمه جمعه خوزستان از آیت‌الله جزایری برای تجدیدنظر در تصمیم خود

در جلسه‌ای تعدادی از ائمه جمعه استان خوزستان با آیت‌الله جزایری دیدار کردند. در این دیدار ائمه جمعه شهرستان‌های خرمشهر، بندر امام، شادگان، آبادان، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، اندیمشک، بخش جایزان و شعیبیه به بیان نظرات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه اهواز چرا به انگلیس سفر کرد؟

 

۴- خوارج عمانی در کنفرانس ورشو

کنفرانس پر سر و صدا و بی محتوای ورشو بدون نتیجه ای مشخص و با صدور بیانیه ای لفاظانه به کار خود پایان داد. همچنانکه پیش بینی می شد هدف عمده این کنفرانس آمریکایی-اسرائیلی جمع کردن رهبران عرب و اسرائیل بر سر یک میز و انتشار تصویری از این رویداد به اصطلاح تاریخی در رسانه های جهانی بود تا - به دروغ و به رغم خواست ملتهای منطقه - پایان دوران تحریم دیپلماتیک اسرائیل و آغاز پذیرش دسته جمعی و همگانی این رژیم در منطقه اعلام شود.

 

۵- توطئه جدید اسرائیل علیه موشک های ایرانی

اگر قصد لیست کردن مهمترین توانمندی‌های نظامی راهبردی کشورمان را داشته باشیم قطعا توانایی بومی موشکی را می توان یکی از مهمترین توانمندی های راهبردی کشورمان دانست که عملا در شرایط فعلی منطقه یکی از مهمترین ابزارهای دفاعی و بازدارنده کشورمان در مقابل قدرت های سلطه جوی فرا منطقه ای محسوب می شود.

 

۶- ازدواج موقت؛ چشم‌ها را باید شست...

چهارده ثانیه بیشتر نمی‌گذرد که زن می‌گوید: زَوَّجْتُکَ نَفْسِی فِی المُدَّهِ المَعْلُومَهِ عَلَی المَهْرِ المَعْلُوم...و ادامه می‌دهد: اگر اخلاق‌هایمان به هم خورد، دوباره تمدیدش می‌کنیم.. نمی‌خواهم بین من و زنت تفاوت بگذاری... نمی‌خواهم هر شب پیش من باشی، اما هفته‌ای یک شب باید باشی!
و مرد می‌گوید: چشم! زن ادامه می‌دهد: قول دادی خانه و ماشین برایم بخری..؟! مرد دوباره می‌گوید: چشم! می‌خرم برات.

 

۷- واکنش ظریف به انتقاد علی کریمی

وزیر امور خارجه با قدردانی از دلسوزی علی کریمی درخصوص نگرانی از فشار بر مردم گفت: نباید فضاسازی‌های یک‌جانبه را داوری کرد که...

بیشتر بخوانید:

آقای کریمی! برای اظهارنظر سیاسی هم آوایی با سالومه خانم «من و تو» کافی نیست

 

۸- چرا نرخ دلار بالا رفت؛ آینده قیمت آن چه می‌شود؟/ آقای رییس جمهور، کاهش ارزش پول ملی باعث افزایش قاچاق شد

دلار طی چند روز گذشته، رقم ۱۳۰۰۰ تومان را رد کرد. سوال اکثر مردم این است که چرا نرخ دلار بالا رفته و سوال دیگر اینکه آینده قیمت دلار چه می‌شود؟؛ چند روز قبل ریاست محترم جمهور، علت قاچاق گوشت و یا بنزین را، ارزانی این کالاها نسبت به کشورهای همسایه عنوان نمودند، که البته این مساله نیز با موضوع این یادداشت مرتبط است.

 

۹ - وقتی روحانی در آشفته بازار اقتصادی به دولت نمره ۲۰ می‌دهد + فیلم

بازار اقلام و کالاهای مختلف در هفته‌های اخیر دوباره دچار افزایش قیمت شدند. برای وقوع این وضعیت نیز بهانه‌های مختلفی از جمله نزدیک شدن به عید نوروز، عدم تصویب سازوکار تبادل نفت با کالای اروپایی‌ها، سوءاستفاده و گران فروشی عده‌ای سودجو و دلال و ... عنوان می‌شود. وضعیت اقتصاد و بازار به گونه‌ای شده که وزیر اقتصاد از عصبانیت و ناراحتی مردم سخن می‌گوید. فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مردم از گرانی خیلی عصبانی و ناراحت هستند، گفت: «حق هم با مردم است و دولت هم دارد شبکه نظارتی تهیه و با گران‌فروشی مقابله می‌کند.

 

۱۰- فریب‌های بزرگ برای غارت‌های بزرگ/ اصل ماجرا چیست؟

در دو ماه اخیر همان نحله اقتصادی-رسانه ای نئولیبرال که در یک سال اخیر همه تلاش خود را برای افزایش هر چه بیشتر نرخ ارز و استمرار رشد آن مبذول کرد، برای دور جدید افزایش نرخ ارز فعال گردیده است، هر چند که در این دو ماه قیمت دلار آزاد، با ۲۰ درصد رشد به ۱۲ هزار تومان رسید، اما باز هم جوابگوی آزمندی و فرصت طلبی رانت جویان ارزی نیست.ذینفعان و قلم به دست‌های وابسته اقدامات زیادی را در جهت استمرار افزایش نرخ ارز در دستور کار قرار داده اند که بعضی موارد آن ...

 

در ادامه تصاویر و فیلم‌های پربازدید و منتخب هفته را مشاهده نمایید:

 

حسین فریدون مقابل میز محاکمه

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مرتبطین وی در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد. خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه تصاویری از این دادگاه منتشر کرده که در ادامه این تصاویر را می‌بینید.

*****

صحبت‌های قالیباف پیرامون حواشی مراسم عروسی دخترش

*****

گم شدن ۹۲۷ گوسفند زنده در محدوده فرودگاه امام (ره)

*****

جلوگیری مقتدرانه سردار سلیمانی از اجرای نقشه مشترک روسیه و ترکیه

ماجرای جلوگیری مقتدرانه سردار سلیمانی از اجرای نقشه مشترک روسیه و ترکیه در سوریه برای انتقال داعش که برای اولین بار منتشر شد.

*******

تصویری از اختلاف طبقاتی در تهران ؛ نظر شما در مورد این عکس چیست؟

*****

پوشش امنیتی هواپیمای بن سلمان با 6 جنگنده پاکستانی

هواپیمای حامل ولیعهد سعودی با 6 جنگنده «جی اف-17» ارتش پاکستان وارد فرودگاه نورخان اسلام آباد شد و...