آمار نگران کننده برانکو؛ متزلزل در خارج از خانه

گروه ورزشی الف،   3971203138

یکی از پوئن‌های ویژه پرسپولیس در فصل گذشته پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه بود که اینبار در لیگ هجدهم ماجرا برعکس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل هشت بازی خارج از خانه داشته که تنها دو بازی را با پیروزی به پایان رسانده است. این در حالی است که این آمار در فصل گذشته با پیروزی‌های جالب توجه خارج از خانه آنها به یکی از پوئن‌های مثبت آنها برای دستیابی به امتیازات لازم قهرمانی تبدیل شده بود.


دو برد خارج از خانه این فصل پرسپولیس مربوط به دیدار برابر پدیده مشهد و ماشین سازی است. آنها برابر استقلال که دیدار خارج از خانه محسوب می‌شد به تساوی رسیدند، سپاهان، سایپا، نفت آبادان و استقلال خوزستان نیز به تساوی رسیدند و یک شکست نیز مقابل فولاد در کارنامه خارج از خانه این فصل‌شان ثبت شده است.


اکنون شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری خارج از خانه دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهند گرفت. تیمی که به شدت با توجه به شرایط جدول و فرار از سقوط به امتیازات این بازی نیاز دارد و باید دید قادر خواهند بود این آمار را تغییر دهند یا همچنان شرایط در دیدارهای خارج از خانه برای آنها سخت پیش خواهد رفت.


پرسپولیس فصل گذشته تنها برابر ذوب آهن در خارج از خانه شکست خورده بود و برابر فولاد و سپاهان به تساوی رسید و دیدارهای بعدی خود را با پیروزی خاتمه داده بود! یک آمار خیره کننده در بازی‌های خارج از خانه که سهم زیادی در قهرمانی مجدد آنها داشت.