آیا وقت انتقام خون شهدای زاهدان فرا رسیده است؟

گروه سیاسی الف،   3971203024

سردار سلیمانی قول داده است که انتقام خون شهدای زاهدان را خواهد گرفت. آیا انتقام نزدیک است؟

العالم در ادامه نوشت: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس اعلام کرد که ایران بی شک انتقام خون شهدای خود را به زودی از مزدوران خواهد گرفت و به گروهک جنایتکاری که در حمله تروریستی زاهدان دست داشته است، در هر جایی حمله خواهد کرد.

با توجه به عبارت "مومن اگر قول بدهد، عمل می کند" بی شک گروهک تروریستی که در جنایت زاهدان دست داشته است، نباید لحظه ای آرام بگیرد زیرا سردار سلیمانی تاکنون قولی نداده که عملی نکرده باشد.

سردار سلیمانی سخنی به زبان نمی آورد و کسی یا گروهی را تهدید نمی کند مگر اینکه همیشه به حرف خود پایبند بوده و آن را عملی کرده است بنابراین سخن تهدید آمیز اخیر وی را که شامل تهدید گروهک موسوم به "جیش العدل" است، باید چنین تفسیر کرد که صبر ایران از سهل انگاری و تعلل پاکستان لبریز شده است و ایران به زودی واکنش درخور و شدید خود را نشان خواهد داد.

کارشناسان می گویند، پیام نهفته در سخنان سردار سلیمانی اینست که همدستان پاکستانی و حامیان مالی گروهک تروریستی "جیش العدل" باید از بازی کردن با آتش دست بکشند و به اقدامات مجرمانه خود پایان دهند مگر نه، زبانه های این آتش دامن آنها را در آینده دور یا نزدیک خواهد گرفت.