جزئیات پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

گروه اجتماعی الف،   3971202143 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جزئیات پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا اعلام شد.

به گزارش فارس، از روز گذشته پرداخت عیدی بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است و در روز اول 50 درصد از بازنشستگان که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف ح، خ، د، ذ، ر، س، ش، ط، ظ، ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل، م، ن، و، ه، ی آغاز می‌شود عیدی خود را دریافت کرده‌اند. 

بر همین اساس، بازنشستگانی که حرف اول نام خانوادگی آنها ج، ز، ژ، ص، ض شروع می‌شود نیز امروز عیدی خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.

بازنشستگانی که مستمری آنها از بانک رفاه کارگران است و نام خانوادگی آنها با حروف ب، ت، پ، ث و چ شروع می‌شود نیز عیدی خود را در روز 4 اسفند دریافت خواهند کرد.

بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک‌ها به غیر از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند نیز در روز 5 اسفند عیدی آنها پرداخت خواهد شد.

بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف الف شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا 2 هزار نفر قرار دارد عیدی خود را در روز 6 و 7 اسفند دریافت خواهند کرد.

بنابراین عیدی تمامی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر است نهایتاً تا 10 اسفند به حسابشان واریز خواهد شد.