پژمانفر: اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد را منتشر می‌کنم

گروه سیاسی الف،   3971201243

نماینده مردم مشهد در صفحه اینستاگرامش نوشت: اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد دستور رییس جمهور را منتشر می‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان: به دنبال تکذیب خبر اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار ریاست جمهوری برای معسرین و مالباختگان پدیده توسط رییس دفتر روحانی، نماینده مشهد در صفحه اینستاگرامش نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

نصرالله پژمانفر در این واکنش اینگونه بیان کرد که اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد دستور رییس جمهور را منتشر می‌کنیم.

اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد دستور رییس جمهور را منتشر می‌کنم

پژمانفر در این پست اینستاگرامی نوشته است: آقای واعظی، اولین و آخرین بار نیست که مسائل را انکار می‌کند و اگر در این خصوص عذرخواهی نکند، سند دستور رئیس جمهور را انتشار می‌دهم.

وی در بخش دیگری از نوشته خود آورده است: واعظی همچنین دروغ‌هایی را در دوران وزارت ارتباطات گفته بود که منجر به اخذ کارت زرد از مجلس شد. تاسف می‌خوریم آقای روحانی این چنین آدمی که حرف‌ها و دستوراتش را قبول ندارد، مسئول دفتر خود کرده است. شان خود نمی‌دانیم که با ایشان وارد محاجه شویم و حتما از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در خصوص موضوع پدیده شاندیز گفت: در دهه فجر نامه ای را به سران سه قوه برای مشکلی که به دلیل بی تدبیری ها برای معسرین و مالباختگان سهامداران پدیده شاندیز اتفاق افتاده نوشتم و طی آن خواستار تدبیر و حل این مشکل شدم.

وی افزود: رئیس جمهور هم روی همین نامه خطاب به معاون اقتصادی خود دستور داد تا ۱۰ هزار میلیارد برای حل مشکل سهامداران اختصاص یابد البته من از نحوه این تخصیص اطلاعی ندارم.

گفتنی است؛ پیش از این محمود واعظی رییس دفتر رییس ‌جمهور، ادعای پژمانفر درباره اختصاص اعتبار هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران پدیده شاندیز را تکذیب کرده و گفته بود: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

واعظی در ادامه گفت: من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.

رئیس‌دفتر روحانی با اشاره به سخنان پژمانفر اظهار کرد: تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ کدام آنها هم درست نبوده است ؛ باید از منشا چنین خبرهایی تایید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید.