واکنش توئیتری ترامپ به شکایت‌ ۱۶ ایالت از وی

گروه جهان الف،   3971130203

رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی توئیتری به شکایت‌ ۱۶ ایالت از وی به خاطر اعلام وضعیت اضطراری واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش با ارسال پیامی در توئیتر به شکایت‌های مطرح از خود به علت اعلام وضع فوق العاده ملی اشاره کرد.

وی در پیامی نوشت: «همان طور که پیش‌بینی کردم، ۱۶ شهر، با هدایت دموکرات‌های خواستار مرزهای باز و چپ‌های رادیکال، به دادگاه حوزه نهم شکایت کردند! به نظر می‌رسد کالیفرنیا، ایالتی که میلیاردها دلار در (پروژه) از کنترل خارج شده قطار سریع هدر داده است، مسئولیت (تنظیم شکایت) را بر عهده دارد! پروژه شکست خورده قطار سریع در کالیفرنیا که هزینه‌های پیش بینی نشده آن رکورد جهانی تازه‌ای ثبت می‌کند، صدها برابر گران‌تر از دیوار (مرزی) است که به شدت لازم است.»

ترامپ پیش از این نیز در توئیت دیگری به انتقاد از دموکرات‌ها پرداخته و نوشته بود: «اگر حزب مخالف (نه منظورم رسانه‌ها نیست) در انتخابات پیروز شده بود، شاخص سهام در بورس تا الان دستکم ۱۰۰۰۰ واحد سقوط کرده بود. ما بالا، بالا و بالا می‌رویم!»

۱۶ ایالت آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور بابت اعلام وضعیت اضطراری برای تامین بودجه ساخت دیوار در مرزمکزیک شکایت کردند. این شکایت به ابتکار دادستان کل ایالت کالیفرنیا تنظیم و در دادگاه منطقه‌ای این ایالت ثبت شده است.