شوخی سیاسی باهنر با دولت‌های احمدی‌نژاد و روحانی

گروه سیاسی الف،   3971118033 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌در قالب یک شوخی سیاسی گفت ما یک دولتی را در گذشته دارا بودیم که فقط کار می‌کرد ولی فکر نمی‌کرد، اما اکنون دولتی داریم که فکر می‌کند ولی کاری انجام نمی‌دهد.

شوخی سیاسی باهنر با دولت‌های احمدی‌نژاد و روحانی

به گزارش تسنیم، ویژه برنامه "نهضت ادامه دارد" با محوریت نقش جوانان در انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

ویژه برنامه نهضت ادامه دارد با محوریت نقش جوانان در انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و جمعی از جوانان و مدیران جوان استان همراه بود.

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این ویژه برنامه و پس از شنیدن دغدغه جوانان اظهار داشت: صحبت‌ها و گزارش‌هایی که در این جلسه از سوی جوانان ارائه شد نشان دهنده همت والایی بوده که از سوی آن‌ها صورت گرفته و بدین وسیله برای بلند شدن دست بر زانوی خود قرار داده‌اند، این اقدام حرکت خوبی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: بحث‌ها و تحولات عجیب و غریبی در دنیا با سرعت در حال انجام است، 25 سال گذشته بحث‌هایی راجع به ویدیو در مجلس مطرح بوده و امروزه این بحث‌ها جای خود را به بحث‌هایی نظیر فضای مجازی،  FATF و CFT داده و این نشان دهنده رشد سریع تکنولوژی است.

جوانان نباید به دنبال حل مشکلات امروز باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون نقش جوانان تصریح کرد: شما جوانان نباید به دنبال حل مشکلات امروز باشید بلکه باید بیندیشید طی 20 سال آینده نیاز و ذائقه انسان‌ها چگونه تغییر می‌کند و بر این اساس گام‌های موثری را بردارید. 68 درصد از جمعیت کشور ما بعد از انقلاب متولد شده‌اند، این سنت الهی است و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم باید روزی جای خود را به نسل جدید تحویل دهیم.

وی افزود: در نظامی‌گری هرکس بخواهد سرتیپ شود باید مراحل رسیدن به آن را به ترتیب انجام دهد و تمامی پله‌ها را به درستی بگذراند، جوانی که با درجه ستوانی وارد میدان می‌شود نباید این تصور را داشته باشد که به زودی و بدون هیچ تلاشی می‌تواند در جایگاه سرتیپ قرار بگیرد.

باهنر اظهار داشت: در سیاست نیز نماینده سرتیپ است، مجلسی که می‌خواهد نقشه راه را مشخص کند باید حکمران‌های خوبی را نیز دارا باشد و ما در مجلس کسی را می‌خواهیم که بتواند اقتصاد سلامت را مدیریت کند.

وی درباره نسل آینده بیان کرد: همانطور که نسل پیش می‌رود می‌توانیم این را دریابیم که در آینده نسل‌های ما از هوش بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند ولی این در حالی است که باید این هوش را به خوبی مدیریت کنند چرا که سه عنصر علم، مهارت و تجربه بوده که یک مدیر را می‌سازند و با هیچ کدام به تنهایی نمی‌توان مدیر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان صحبت‌های خود و در قالب یک شوخی سیاسی خاطرنشان کرد: ما یک دولتی را در گذشته دارا بودیم که فقط کار می‌کرد ولی فکر نمی‌کرد، اما اکنون دولتی داریم که فکر می‌کند ولی کاری انجام نمی‌دهد، اگر بتوان این 2 را مخلوط کرد نتیجه خوبی حاصل می‌شود.