رودنیل: خلیل زاده باید اخراج می‌شد/ اشتباه سرپرست پرسپولیس مشهود بود!

گروه ورزشی الف،   3971118002 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس داوری فوتبال گفت: مدافع پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بازی می‌توانست در بازی با پدیده اخراج شود.

نوذر رودنیل در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه پرسپولیس و پدیده گفت: ابتدا باید به استفاده از دو داور در پشت دروازه‌ها  اشاره کنم که کار خوبی است و می‌تواند به کم شدن اشتباهات داوری کمک کند.سید علی هم در این بازی خوب قضاوت کرد و مرتکب اشتباه تاثیرگذاری نشد. در دقیقه ۵ مسابقه البته داور می‌توانست به حسین مهربان بازیکن پدیده کارت زرد نشان بدهد . زیرا او مانع از شروع مستقیم بیرانوند شد.

وی افزود: در دقیقه ۲۱ هم داور باید یک کرنر به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد که مرتکب اشتباه شد. در دقیقه ۲۲ مسابقه پدیده یک ضربه کرنر زد در حالیکه توپ خارج از محوطه کرنر زده شد و اگر آن توپ گل‌ می شد غیرقانونی بود زیرا توپ در محل اصلی قرار نداشت. پنالتی هم که در دقیقه ۲۳ اعلام شد کاملا درست بود. 

کارشناس داوری فوتبال تاکید کرد: کمک داوران مسابقه هم در اعلام آفساید خوب عمل کردند و آفساید اشتباهی اعلام نشد. 

رودنیل با اشاره به حضور دو بازیکن پرسپولیس با شماره ۷۰ در نیمه دوم گفت: این مساله اشتباه مشهود سرپرست پرسپولیس بود زیرا وظیفه اوست که شماره پیراهن بازیکنان را کنترل کند و اینکه  وقتی بازیکنی می‌خواهد پیراهنش را عوض کند سرپرست باید در این مورد نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به رفتار عصبی شجاع خلیل زاده گفت: خلیل زاده بسیار عصبی بازی می‌کند او در دقیقه ۵۶ از داور کارت زرد گرفت ودر دقیقه ۸۸ هم یک حمله موثر از پدیده را گرفت که باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و از زمین اخراج می‌شد. در مجموع تیم داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت.