بارش شدید برف کندوان را مسدود کرد

گروه اجتماعی الف،   3971114059

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بارش شدید برف محور کندوان را تا اطلاع ثانونی مسدود کرد.

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر شاهد بارش برف و در محورهای پایین‌دست شاهد بارش باران هستیم.

وی با اشاره به اینکه به‌دلیل بارش شدید برف و کولاک محور کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود شد و تردد از محورهای سوادکوه و هراز به‌عنوان محورهای جایگزین برقرار است، افزود: تردد در سایر محورهای استان برقرار است ولی رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ تجهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری به‌ویژه از گردنه‌های برف‌گیر استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: همچنین در صورت ضرورت حتما وضعیت راه‌ها را قبل از تردد استعلام کنند.

این مسوول بیان کرد: باتوجه به بارش برف در محورهای کوهستانی احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

قدمی در پایان با اعلام اینکه باتوجه به شرایط جوی مهم‌ترین موضوع توجه به هشدارها و توصیه‌ها است تا شاهد برو مشکلی نباشیم، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.