باهنر: 80 درصد از جمعیت ما قبل از انقلاب را درک نکرده اند

گروه سیاسی الف،   3971106175 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: الان 80 درصد از جمعیت ما قبل از انقلاب را درک نکرده اند. به صورت طبیعی سوال دارند و می‌گویند که انقلاب برای ما چه کرده است؟

به گزارش مهر، نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز در محل دفتر مرکزی این تشکل با حضور اعضای جامعه و محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین و مهرداد بذرپاش برگزار شد.

محمد رضا باهنر در این نشست ضمن تسلیت ایام عزای حضرت زهرا(س) گفت: در امسال که انقلاب به 40 سالگی خود میرسد، باید کارنامه مطلوبی از خود ارائه دهد. الان 80 درصد از جمعیت ما قبل از انقلاب را درک نکرده اند. به صورت طبیعی سوال دارند و می‌گویند که انقلاب برای ما چه کرده است؟ اگر نبودید، امروز چه می‌شد؟ امروز این عزیزان باید قانع شوند و حق هم با آنها است.

وی افزود: امروز در جلسه یک نفر از نسل بعد از انقلاب را دعوت کردیم. در همین راستا از آقای بذرپاش دعوت کردیم. در جلسه امروز قرار است تا عملکرد انقلاب را ارائه کنیم و نمی‌خواهیم به هیچ وجه به دولت یا مجلس خاصی توجه کنیم. حال ضعف‌هایی هم داشتیم که قصور بوده و کمکاری ما که باید انجام می‌دادیم. امروز یکی از ایراداتی که به ما می‌گیرند این است که چرا به صندلی‌ها چسبیده‌اید که این هم مطالبه بر حقی است.