پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند

گروه اجتماعی الف،   3971104001 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان از بازگرداندن یک فقره چک سفید امضا، 2 فقره چک امضا شده و تعدادی مدارک دیگر به مالک آن‌ها توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، منصور نیت‌خواه اظهار داشت: یکی از ماموران پلیس راه آهن اصفهان حین گشت زنی در طول خط ریلی «بلاک ایرانکوه- آبنیل» کیلومتر ریلی 568 یک عدد کیف پول را مشاهده می‌کند.

رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان افزود: این کیف حاوی یک فقره چک سفید امضا، یک فقره چک بانک کشاورزی در وجه حامل به مبلغ 4 میلیون و 700 هزار ریال، یک فقره چک بانک صادرات در وجه حامل به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال، یک قطعه کارت ملی، یک قطعه گواهینامه رانندگی پایه دوم و تعداد 4 عدد عابر بانک از بانک‌های رفاه - صادرات - تجارت و انصار بود.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس پلیس راه آهن به یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان مراجعه کرد و پس از بدست آوردن شماره تلفن همراه صاحب مدارک با او تماس گرفت و کلیه مدارک را تحویل داد.

نیت‌خواه در پایان با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه مامور پلیس اصفهان باعث خرسندی و خوشحالی این شهروند شد خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال از مال، جان و ناموس مردم مراقبت می‌کنند و خود رادر پیش مردم و خدای متعال مسئول می‌دانند که امید است عموم مردم نیز با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند و دعا گوی فرزندان خود در این نیرو باشند.