فارین پالیسی منتشر کرد نام سردار قاسم سلیمانی در بین ۱۰ متفکر برتر امنیتی-دفاعی جهان

گروه سیاسی الف،   3971103198

نشریه فارین پالیسی در دهمین معرفی متفکران بزرگ جهان در زمینه‌های مختلف نام سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را در میان ۱۰ متفکر بزرگ امنیتی-دفاعی معرفی کرده است.

نام سردار قاسم سلیمانی در بین ۱۰ متفکر برتر امنیتی-دفاعی جهان

به گزارش ایسنا،  فارین پالیسی با بیان این ادعا که "اثر انگشت سردار سلیمانی" در تمامی جاهایی که ایران در آن‌ها فعالیت می‌کند، "از یمن تا سوریه"، به چشم می‌خورد،افزوده است که وی همچنین به نمود جمعی پاسخ ایران به تهدیدهای دونالد ترامپ تبدیل شده است.
فارین پالیسی به هشدار سردار قاسم سلیمانی به ترامپ در جولای ۲۰۱۸ اشاره کرده و به نقل از وی نوشت: "ما نزدیک به شما هستیم، جایی که تصورش را هم نمی‌توانید بکنید؛ ما آماده هستیم".

در این لیست به غیر از سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اوسولا ون در لین وزیر دفاع آلمان، اولگا سانچز کوردرو وزیر امور داخلی مکزیک، ایبی احمد نخست وزیر اتیوپی، گوئن شات ول رئیس جمهور و مدیر ارشد عملیاتی شرکت هوا فضای اسپیس اکس، الکس کارپ مدیر اجرایی و از بنیان گزاران شرکت فناوری پالانتیر، الیوت هیگینز روزنامه نگار و بنیان گزار سایت بلینگکات، ولادیسلاو سورکوف معاون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، شیخ حسینه نخست وزیر بنگلادش،  سوسیی پوجیاستوتی وزیر ناوگان دریایی و شیلات اندونزی به عنوان ۱۰ متفکر بزرگ دفاعی امنیتی معرفی شده‌اند.