نسل جدید کابینت روشویی ها

گزارش بازرگانی،   3971103038 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

با یک بار چرخ زدن در خیابان شیراز تهران میتوانید مدل های بسیار متنوعی از کابینت روشویی ها را ببینید، روشویی هایی که اکثراً شبیه به یکدیگر بوده و به صورت سری تولید و روانه بازار شده اند. مطمئناً این منظره برای آن دسته از افرادی که به دنبال مدل های خاص و سفارشی کابینت روشویی هستند چندان خوشایند نیست. خصوصا همشهریانی که از قشر مرفح جامعه بوده و در مناطق شمالی تهران مثل سعادت آباد، زعفرانیه، نیاوران و... زندگی می کنند و به دنبال خرید وسایل لوکس و لاکچری برای دکوراسیون خانه و سرویس بهداشتی خود هستند.

خوشبختانه مجموعه هایی برای رفع این نیاز همشهریان در طی مدتی که بسیاری از تولید کنندگان به دنبال ساخت روشویی های کابینتی کم کیفیت بودند به وجود آمده و فعالیت خود را اغاز کرده اند و با هدف برآورده کردن نیاز های خاص مشتریان خاص نه فقط در شهر و استان تهران بلکه در تمامی شهر های دور و نزدیک ایران روز به روز در حال طی پله های ترقی و نزدیکتر شدن به رقبای خارجی و صاحب سبک در در تولید این محصولات هستند.

یکی از این کارخانه های تولید کننده که می توانید روشویی کابینتی دلخواه خود را با طرح، رنگ و سایز کاملا سفارشی را از آنجا بخرید گروه صنعتی فیت است که با اتکا به توان طراحان و استاد کاران داخلی توانسته زنجیره پیچیده طراحی و ساخت تا تحویل به مشتری این محصول را به بهترین شکل ممکن ایجاد کند.

گستردگی سبک ها، طرح و متریال های استفاده شده در ساخت این قبیل روشویی های کابینتی که با نام های دیگری

از قبیل کابینت زیر روشویی، کابینت دستشویی، روشویی کابینتدار، روشویی کابیندار، کابینت حمام و کابینت روشویی شناخته می شوند ایجاب میکند تا توضیحات مختصری درباره آنها به شما خواننده عزیز بدهم.

کابینت روشویی ها همچون کابینت آشپزخانه در سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن طراحی و ساخته می شوند. در هر کدام از این سبک ها ممکن است با توجه به نیاز و سفارش مشتری از مواد اولیه مختلفی از قبیل ورق های پی وی سی که ضد آب هستند، چوب طبیعی که قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند، ورق های ام دی اف که ارزان تر هستند، صفحات سنگ مصنوعی کورین که بسیار متنوع هستند و یا سنگ طبیعی استفاده شود.