علی‌اکبر صالحی: نگذاشتیم ملت شهد عزتمندی را بچشند

گروه سیاسی الف،   3971102067 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سازمان انرژی اتمیو از عاملان وضع موجود، به تازگی طی اظهاراتی در همایش غزه نماد مقاومت گفته است: انقلاب اسلامی توانسته است مبارزین فلسطینی را در یک بستر صحیح قرار داده و اسلام را برای آنها هم احیا کرد.

مشرق نوشت: صالحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ایران و امام (ره) دین را احیا کرد، تصریح می‌کند: ما به خاطر اختلافات سیاسی که در داخل کشور داریم، نگذاشتیم ملت شهد عزتمندی را به‌خوبی بچشند. [۱]

** مشخص نیست آقای صالحی از کدام اختلاف سیاسی تاثیرگذار صحبت می‌کند که اجازه نداده مردم طعم عزتمندی را به‌خوبی بچشند!

مردم ایران تنها در طول سال‌های اخیر، طعم عزت و بزرگی را در مقولاتی مثل محو دولت داعشبا دستان باکفایت سردار سلیمانی، فائق آمدن بر تحریم‌های آمریکا، دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکا، گسترانیدن چتر امنیتی و اقتصادی ایران از دریای فارس تا دریای مدیترانه، خارج شدن بیکاری کشور از بحران، افزایش ضریب جینی و… چشیده‌اند و اگرچه مثل تمام کشورهای دیگر دنیا با مشکلاتی مواجه هستیم اما این مشکلات هرگز نقض‌کننده عزتمندی نبوده است.

البته در این میان رخدادهای تلخی مثل هدیه گرفتن آقای صالحی از یک مقام آمریکایی برای نوه‌شان در قضیه برجام، بی‌دستاوردی برجام، عجله برای مذاکره با آمریکا و ناکارآمدی دولت اصلاح‌طلبان نیز بوده که کام مردم را تلخ کرده اما این تلخیِ جزئی، خدشه‌ای بر عزت و وزانت ایران اسلامی نداشته است.

جالب آنکه پدیدآورندگان وضع موجود و تلخی‌های پیش‌گفته هستند که این روزها در منابر از عدم احساس طعم عزتمندی مردم و مثلاً از لجن بودن شرایط کشور (اظهارات تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب) حرف می‌زنند...