خرید زمین در زیباکنار

گزارش بازرگانی،   3971030085

خرید زمین در زیباکنار

زیباکنار یکی دیگر از شهرهای استان گیلان در شمال ایران می باشد که دارای شهرک های ویلایی فراوان است. زیباکنار یکی از خوش آب و هواترین و یکی از سرسبز ترین مناطق در شمال ایران می باشد که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است و در تمام فصول سال بارش باران در آن فراوان است به همین جهت باعث پدید آمدن طبیعتی بکر و زیبا و سرسبزی شده است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

فاصله شهر زیباکنار تا تهران ۳۳۰ کیلو متر می باشد که از شمال به دریای خزر و از جنوب به شهر لشت نشاء و کوچصفهان متصل است و از شرق به کیاشهر و چمخانه و از سمت غرب به بندر انزلی متصل می ‌شود. اگر قصد خرید زمین در زیباکنار را دارید با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

خرید زمین در زیباکنار به شما این امکان را می ‌دهد تا منطقه مورد نظر خود را بر حسب سلیقه و با توجه به خواسته ها و نیازهای خود انتخاب نموده و ویلای مورد نظر خود را در آن با توجه به سلیقه خود بسازید از این روی خرید زمین آزادی عمل بسیاری به شما خواهد داد و می توانید آنچه را که در نظر دارید را عملی سازید و نیازی نیست که در جست و جوی ویلای مورد نظر خود وقت گذرانی کنید.

با این که خرید زمین محاسن بسیاری نسبت به خرید ویلا دارد اما باید به این نکات توجه کرد‌:

نکات مهم در خصوص خرید زمین

  1. مساحت زمین

مساحت زمین با توجه به نیاز شما متغیر است و شما اگر قصد ساخت ویلای جنگلی یا لوکس و غیره که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را دارید‌،‌ مساحت زمین برای شما امری بسیار پر اهمیت است .

  1. منطقه

منطقه نیز یکی دیگر از عوامل مهم در خصوص خرید زمین می باشد که شما بر حسب نیاز و سلیقه خود می توانید انواع مناطق از جمله کنار دریا‌،‌ بالای کوه و غیره را انتخاب کنید.

  1. فاصله تا دریا

یکی دیگر از عوامل مورد توجه برای خرید زمین فاصله تا دریا است که بسته به سلیقه خود می توانید نزدیک به دریا یا دور باشید ویلا های ساحلی و یا جنگلی بسازید.

  1. سند مالکیت

شما باید هنگام خرید زمین از سند ماکلیت آن زمین اطمینان خاطر حاصل کنید سپس قرار داد خرید را امضاء کنید.

  1. مجوز ساخت

مجوز ساخت نیز امری حائز اهمیت در خصوص خرید زمین است و باید به آن توجه کرد تا شما در حین ساخت و ساز به مشکل بر نخورید

  1. دارا بودن امتیاز آب و برق و گاز و تلفن

دارابودن این امتیاز ها نیز در خرید زمین مورد نظر شما امری تاثیر گذار می باشد.

خرید ویلا در زیباکنار

شهر زیباکنار دارای شهرک های ویلایی متعددی در خود می باشد که انواع ویلا های مورد علاقه شما در آن وجود دارد و به علت باران فراوان و حاصل خیزی شهر زیباکنار طبیعت این شهر بسیار زیبا و خیره کننده است و برای کسانی که طرفدار ویلا های حیاط دار و دارای باغ هستند بسیار مناسب خواهد بود.

 

 

انواع ویلا در هنگام خرید ویلا در زیباکنار

  • ویلای لوکس‌:‌ ویلا های لوکس شامل ویلاهایی می شود که امکانات رفاهی کامل دارند و از نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی مدرن و لوکسی برخوردار می باشند.

 

 

  • ویلای شهرکی‌:‌ ویلا های شهرکی شامل ویلا هایی می شود که نزدیک به هم و به صورت دیوار به دیوار و همجوار ساخته می شوند‌.

 

  • ویلای ساحلی‌:‌ ویلا های ساحلی شامل ویلا هایی می شوند که نزدیک دریا و در ساحل دریا ساخته شده اند که منظره بسیار زیبایی دارد و طرفداران زیادی دارد.

 

  • ویلای روستایی‌:‌ ویلا های روستایی شامل ویلا هایی می شود که در مناطق روستایی ساخته شده اند و برای کسانی که به دنبال مکان های آرام و ساکت می باشند می تواند انتخابی عالی باشد.

 

  • ویلای روستایی ساحلی‌:‌ همان طور که از اسم این گونه ویلا ها مشخص است ویلا های روستایی ساحلی متشکل از دو نوع ویلای روستایی و ساحلی می باشد و ویژگی های هر دو را دارا است و در مناطق ساحلی و روستایی بنا شده است.

 

  • ویلای حیاط دار و دارای باغ‌:‌ اگر جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه مند به کشاورزی و کاشت محصولات طبیعی و اورگانیک در ویلای خود می باشید ویلا های حیاط دار و دارای باغ بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما است.
  • خرید ویلا در مازندران

    اگر علاقه مند به زندگی در ویلا های لوکس و شیک و لاکچری هستید بهترین گزینه برای شما استان مازندران است زیرا طبیعت مازندران در دنیا مثال زدنی است و شما می توانید آرزوهای خود را به حقیقت تبدیل کنید و زندگی مدرن را همراه با طبیعت زیبا و سر سبز یک جا در اختیار خود داشته باشید و از امکانات رفاهی و زندگی آرام در مناطق سر سبز استان مازندران نهایت لذت را ببرید.

    اگر بودجه مالی شما محدود است صرف نظر از امکانات رفاهی و زندگی در ویلایی شیک، شما می توانید با انتخاب خرید ویلا در مازندران هم از طبیعت فوق العاده زیبای استان مازندران نهایت لذت را ببرید و با خیال راحت اوقات فراغت خود را در طبیعت زیبای استان مازندران بگذرانید.