در گفتگو با الف مطرح شد؛ توضیحات نماینده ماهشهر برای انتشار عکس سوار شدن بر ماشین برقی

گروه سیاسی الف،   3971029060 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان مجلس انتشار عکسی از وی در حال سوار شدن بر ماشین برقی و در کنار یک کودک کار را یک بداخلاقی زود هنگام انتخاباتی دانست.

توضیحات نماینده ماهشهر برای انتشار عکس سوار شدن بر ماشین برقی

علی گلمرادی نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار الف در واکنش به انتشار عکسی از وی در فضای گفت: عکس مذکور که بنده را سوار بر یک ماشین برقی اسباب‌بازی با مونتاژ در کنار یک کودک کار به قصد تشویش افکار عمومی منتشر ساخته اند، مربوط به زمان تصدی اینجانب در شهرداری بندرامام (ره) و قبل از دوره نمایندگی در مجلس بوده است.

وی تاکید کرد: این عکس در هنگام افتتاح پارک خلیج‌فارس بندر امام خمینی(ره) در سالها قبل گرفته‌ شده است نه در دوران مجلس. امری بدیهی توسط یک مدیر شهری است. اگر چه در دوره نمایندگی مجلس باید بیشتر با مردم و در کنار مردم باید بود فلذا، این حرکت حقیقتا یک نقطه قوت می باشد و همین مردمی بودن عامل اساسی عنایت مردم عزیز در انتخاب بنده در این جایگاه خدمتگذاری در مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد غیر اخلاقی مدعیان دروغین اخلاق و خدمت گفت: چسباندن این عکس در کنار عکس یک کودک کار که مشغول گل‌فروشی است فقط با قصد استفاده ابزاری از آن برای رسیدن به مقاصد سیاسی و منفعت طلبانه ی این افراد است. این کودک کار و تمام مشکلاتی که گریبان این منطقه را گرفته حقیقتا ذره ای مرتبط با سوار بودن من در یک ماشین برقی نیست بلکه به جرات، حاصل ناکارآمدی شما و همفکرانتان در برنامه ریزی و عمل در ادوار گذشته است که هیچ‌گونه اقدامی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به عمل نیاوردید و حال، عملکرد ضعیف خود را به‌عنوان ضعف عملکرد دیگران به جامعه بازنشر می‌دهید.

گلمرادی افزود: اتفاقا بدلیل وجود مشکلات اینچنینی که حاصل تفکر و عملکرد مردود شماها در سنوات گذشته می باشد، خوشبختانه در چند ماه گذشته این‌جانب با تشکیل فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان در مجلس و قرار گرفتن در جایگاه ریاست این فراکسیون، ضمن تشکیل کارگروه‌های متخصص و حضور در میان دانشجویان و اساتید دانشگاهی در پایتخت و ایراد سخنرانی و شنیدن نقطه نظرات حاضرین، به‌سرعت در حال تهیه راه‌کاری برای حمایت از این اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم که اگر این کار توسط مدعیان دروغین خدمت و دلواپسان فرصت‌طلب افراد ضعیف جامعه، انجام‌گرفته بود، اکنون شاهد حضور این کودکان بجای کلاس‌های درس و تفریحگاه‌ها، در سر چهارراه‌ها نبودیم.

وی از این افراد خواست بجای توهین به شعور مردم، تقوای الهی و خدمت به خلق را پیشه‌ی خود کنند که هم نفع دنیوی دارد و هم اجر اخروی.

در روزهای گذشته در فضای مجازی با انتشار این 2 عکس در فضای مجازی منتشر شد و در توضیح آن نوشتند؛
عکس بالا متعلق به کودک کار در حال نوشتن تکلیف مدرسه در خیابان.
عکس پایین متعلق به نماینده مردم ماهشهر در حال بازی با ماشین برقی در شهر بازی.
مقایسه نماینده مردم و کودک کار با خودتان.