سرلشکر موسوی: امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است

گروه سیاسی الف،   3971027126

فرمانده کل ارتش گفت: امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است و حتی بیم سقوط می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی آجا که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به سانحه هوایی هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی اظهار کرد: ما امروز داغدار شهادت همرزمانمان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، گفت: سال ۵۹ انقلاب اسلامی ایران با هجوم ناجوانمردانه دشمن روبه‌رو شد. دشمنان تا هفت کیلومتری اهواز و نزدیکی قصر شیرین آمدند و بخش قابل توجهی از کشور را اشغال کرد.

موسوی ادامه داد: ارتش و سپاه مقابل دشمن ایستادند و توانستند دشمن را متوقف کنند و اینجا بود که نقش امام خمینی (ره) شکل گرفت، ایشان مردم را به مقابله با دشمن فرا خواند و بسیج مردمی به میدان مقابله با دشمن آمد، مردم ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و همه از زن و مرد به میدان آمدند و دست در دست ارتش و سپاه دشمن تا دندان مسلح مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی را از کشور بیرون راندن و پشت دشمن را به خاک رساندند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان مسیر مقابله با انقلاب را تغییر داده و به میدان جنگ نرم و نیمه سخت در عرصه فضای مجازی آمده است، افزود: اگرچه دشمن با تمام توان در عرصه فضای مجازی به میدان آمده است، اما واقعیت این است که مردم ما همچون جنگ تحمیلی به میدان مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم نیامده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ امروز در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره است و حتی بیم سقوط می‌رود؛ پس ای لشکر صاحب الزمان (عج) آماده باشید.