واکنش شهرداری لواسان به ویلاسازی خانم نماینده

گروه اجتماعی الف،   3971023183 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون شهرداری لواسان به اخبار منتشره در رسانه‌ها درباره ساخت و ساز منتسب به نام همسر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این منطقه واکنش نشان داد.

ایرنا نوشت: عزت الله چراغی سخنگو و نیز معاون شهرسازی و عمران شهرداری لواسان اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پروانه ساخت پلاک ثبتی ۱۹.۷۹۲ که در رسانه‌ها مطرح شده به نام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) صادر شده است.

وی افزود: شهرداری لواسان در حال بررسی پرونده این ملک است.

چراغی گفت: توضیحات تکمیلی در روز‌های آتی ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش‌ها، طی روز‌های گذشته موضوع ساخت و ساز در لواسان منتسب به نام همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

در پی انتشار این خبر در فضای مجازی حسینی نماینده مجلس دو روز گذشته در شبکه اجتماعی توئیتر در این زمینه نوشت: در پی شایعه پراکنی اخیر علیه اینجانب مبنی بر ویلای غیرقانونی در لواسان، حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در راستای شفافیت به دستگاه قضا شکایت می‌کنم.

وی افزود: زندگی و فعالیت‌هایم همواره شفاف بوده و حال وقت آن است که مدعیان، اسناد ادعا‌های خود را به دادگاه ارائه کنند.

لَواسان یکی از شهر‌های شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران و مرکز بخش لواسانات به شمار می‌رود که از مناطق خوش آب و هوا محسوب می‌شود و رشد ساخت وساز‌ها در این منطقه مورد انتقاد دارد.