متقاضیان مسکن مهر چه زمانی صاحب خانه می‌شوند؟

گروه اقتصادی الف،   3971023033

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از وعده دولت برای اتمام طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مشکلات ایجاد شده در حوزه مسکن مهر، گفت: مسکن مهر طرح موفقی بود که دولت می‌بایست آن را ادامه می‌داد، اما متاسفانه دولت یازدهم به یک باره از مسئولیت آن شانه خالی کرد و اتمام خانه‌های طرح مسکن مهر را رها کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و متقاضیان مسکن مهر نباید از ناحیه بی مسئولیتی دولت دچار آسیب شود، اظهار داشت: طرح مسکن مهر همان‌طور که دارای نقاط مثبتی بود، نقاط ضعفی هم داشت که بهتر بود دولت در ابتدای امر، به جای اینکه صورت مسئله را پاک کند، آسیب‌ها و نقاط ضعف را شناسایی، سپس آنها را برطرف می‌کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: دولت می‌بایست به تعهدات خود در قبال اتمام مسکن مهر عمل کند، دولت بهتر است به جای ایجاد طرح‌‌‌های جدید برای ساخت مسکن، در ابتدای امر نسبت به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر اقدام کند.

ابوترابی تعداد واحدهای نیمه‌‌تمام مسکن مهر در سطح کشور را 400 هزار واحد دانست و تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکونی ساخته شده که حدود 2 میلیون واحد در سطح کشور تحویل متقاضیان شده است که ما بقی نیز طبق وعده دولت، تا پایان شهریور 98 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات متقاضیان مسکن مهر می‌بایست حل و فصل شود و مجلس نیز در این راستا و در جهت حل مشکلات مردم، از نظر بودجه و اعتبارات کمک حال دولت خواهد بود.